Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musical ;)


complex

Anbefalte innlegg

Kan ikke du starte en tråd som heter Complex på Band eller no da ? for dere spiller inn så jævli mye , og det blir veldig mange tråder på feil sted . Legg det iallefall i band-forumet ... please :)

Nilsefix

ps.

Sorry om jeg nettopp stjal moderator-jobben til noen ;) men jeg måtte bare si fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sangen:

Helt ok start . Litt rare gitarlyder ute å går .. Og det med akkordene blir kanskje litt kjedelig i lengden?

Den clean solo-saken-eller-hva-nå-det-er er ganske fin . Det lille løpet som går i bakgrunn

Det store problemet . vreng gitaren som kommer inn plutselig har en helt grufullt skarp lyd . Den er waaay too sharp ... Og for høy i starten ..Men skarpheten er det store problemet .. mest i starten av det ... Litt sånn MT-2 på Marshall amp (vepsevreng)

Men , er noen kule akkorder og akkordrekker ute å går .

Kip it øp !'

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har rett complex, det står ikke åpent, men min logikk sier meg at det blir enklest å finne fram til ting hvis f.eks. du legger nye sanger du lager under complex-tråden i Bandkategorien.

Det med at gitarlyden var skarp på begynnelsen skal jeg si meg litt enig i, vepsevreng er egentlig et bra ord. Men det kom seg veldig fort, og resten har jeg ikke noe å utsette på, litt andre instrumenter inn her, så burde sluttresultatet bli fælt så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: tvi-tvi sier nå jeg... dere blir aldri enige uansett ;-) Selv om det ville blitt ryddigere visst du(complex) gjordegjør som nilsefix sier... eller så kan moderatorene lage ett nytt tema som heter "Lydklipp"   8)

VEldig god ide... å lage en egen for lydklipp (selv om vi også har uken låt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det holder med forum jeg egntlig ..Ikke no vits i å lage nytt kanskje ?

Selvom det er jo ok med et Selfpromotion Forum , men fortsatt da , det er ikke SÅ mange som poster innslag her , så det holder kanskje med Band forumet , men at det bør holde seg der , syntes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.