Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hell Dörmer med ny skive


Euroboy

Anbefalte innlegg

Endelig er den nye skiva til bandet mitt, Hell Dörmer, klar. Seks låter innenfor sjangeren hardrock utgjør sammen albumet Cemetery Blues. Sjekk ut låta Dead Man ved å følge denne linken:

http://home.online.no/~benteloe/helldormer/deadman.mp3

Vi er veldig fornøyde med skiva, så jeg er veldig spent på hva dere synes! Kommentarer mottas med takk:)

Hjemmesida vår: www.helldormer.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt Helldörmer live et par ganger, og kan ikke si jeg har blitt særlig imponert. En del småfeil, og det virker som det er viktigere å se tøffe ut enn å spille bra musikk.

Men nå skal det sies at det nok er et år siden jeg så dere sist, mye kan jo ha skjedd på den tida.

Har hørt sangen nå, og dere har blitt en del bedre ja. Faktisk noen kule greier her og det. Men dette er nok ikke helt min smak, dessverre.

Endret av Steinern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt mer stabilt siden sist gang jeg hørte dere live iallefall (er vel over et år siden). Låter rimelig tight, men litt kjedelig og monotomt etter min smak.

Er det noe jeg vil sette fingern på, så er det basstromma. Skrudd opp masse bånn på den elns? Synes den låter forferdelig gromsete

Endret av bove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt mer stabilt siden sist gang jeg hørte dere live iallefall (er vel over et år siden). Låter rimelig tight, men litt kjedelig og monotomt etter min smak.

Er det noe jeg vil sette fingern på, så er det basstromma. Skrudd opp masse bånn på den elns? Synes den låter forferdelig gromsete

Er helt enig. Blir litt for mye gjentagelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.