Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarpakke fra elkjøp


Glitter

Anbefalte innlegg

Litt inside info: Broren min var på Elkjøp av en eller annen grunn da han kom over gitaren med forsterker som stod til "prøve" i butikken.

Hans dom var at gitaren var helt forferdelig å spille på og at forsterkeren bare var boss, og da mener jeg boss. Bruktpris, tja, la oss si rundt 1krone for hele pakken. Det som egentlig ødela gitaren var at strengene var minst 2cm over gripebrettet.

Så, jeg vil anbefale deg at hvis du skal ha en billig pakke, da burde du stikke innom din lokale sjappe og se på hva de har av pakketilbud. Hvis gitar er noe du vil forsette med så kommer du ikke til å angre et sekund på at du vraket elkjøp, det lover jeg deg.

Desuten så sjekk finn.no etter brukte gitarer, spesielt nå som julen nærmer seg så kommer den en hel haug med pakker som blir solgt fordi dem fikk det i julegave og ikke likte å spille gitar. Selger kanskje for en lapp mindre enn innkjøpsprisen. Rudt 2 tusen i stedet for 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt inside info: Broren min var på Elkjøp av en eller annen grunn da han kom over gitaren med forsterker som stod til "prøve" i butikken.

Hans dom var at gitaren var helt forferdelig å spille på og at forsterkeren bare var boss, og da mener jeg boss. Bruktpris, tja, la oss si rundt 1krone for hele pakken. Det som egentlig ødela gitaren var at strengene var minst 2cm over gripebrettet.

Så, jeg vil anbefale deg at hvis du skal ha en billig pakke, da burde du stikke innom din lokale sjappe og se på hva de har av pakketilbud. Hvis gitar er noe du vil forsette med så kommer du ikke til å angre et sekund på at du vraket elkjøp, det lover jeg deg.

Desuten så sjekk finn.no etter brukte gitarer, spesielt nå som julen nærmer seg så kommer den en hel haug med pakker som blir solgt fordi dem fikk det i julegave og ikke likte å spille gitar. Selger kanskje for en lapp mindre enn innkjøpsprisen. Rudt 2 tusen i stedet for 3.

yes!! Rett før jeg fikk migrene av å spille på'n

Jeg ville heller kjøpt en gitar uten forsterker enn den greien der. Har du 2000 så får du en brukbar brukt gitar vl jeg tro ... hva skal du med en forsterker som omtrent ikke fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs nå eller var det der ironi?

Anyways, en Squier, Pacifica eller Morgan strat pluss en Cube 15 går helt fint. :P

Blir en total pris på cirka 3000 ;)

problemet er vel at el-kjøp pakken kun koster 1400 ... ikke det dobbelte.

Uansett. Det er et valg man tar. Har man ikke ønske om å bruke mer så bruker man ikke mer, men for min del så hadde jeg aldri kunne annbefalt den pakken på noen osm helst måte til andre enn 6-7 åringer som bare vil ha noe å leke med... Spill heller litt i butikken og se om du liker det. Hvis ikke dropper du det, men vil du prøve mer så kjøper du noe litt 'bedre'.

Det var ihvertfall min mening ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er vel at el-kjøp pakken kun koster 1400 ... ikke det dobbelte.

Du får ikke en brukbar el-gitarpakke til 1400 spenn. Har prøvd den Behringer gitaren, og ikke vet jeg om den var satt opp riktig. Iallefall så har jeg aldri spilt på en gitar som hadde så lik feel som den el-gitaren min bror snekra til meg for 10 år siden. Han er flink å bygge subwoofere, men det å sette sammen et instrument som låter godt og spiller bra, krever, vil jeg tro, bedre matriale og ikke minst instrumentmakerskills. Det ble iallefall ikke noen gitarist av meg på den tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs nå eller var det der ironi?

Du tenker vel siden det er en leketøybutikk at det er en gitar med "rockeknapper" eg mener, er ikke det, de lanserer en el gitar pakke til 999,-

hehe, er seriøs eg mannen, siden de ligger på samme nivå av "kvalitet" er jo pakken fra Toys`r`us billigst.

De har omtrent samme tilbud.

Er jo 400kr å spare for han (jippi) øh

Men misforstå ikke, Eg hadde aldri vurdert de 2 pakkene engang. :blink: ROCK ON B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.