Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarpakke fra elkjøp


Glitter

Anbefalte innlegg

Morn

Jeg har tenkt til å anskaffe meg en el-gitar. Jeg er totalt nybegynner, så jeg ser ikke etter noe dyre greier.

Jeg skjønner selv at gitarer fra elkjøp sannsyneligvis ikke er det beste på markedet, men jeg lurer på om det fungerer greit.

Dette er gitarpakken det er snakk om.

Er det verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn

Jeg har tenkt til å anskaffe meg en el-gitar. Jeg er totalt nybegynner, så jeg ser ikke etter noe dyre greier.

Jeg skjønner selv at gitarer fra elkjøp sannsyneligvis ikke er det beste på markedet, men jeg lurer på om det fungerer greit.

Dette er gitarpakken det er snakk om.

Er det verdt pengene?

Nei. Kjøp deg en skikkelig gitar og forsterker, som ikke detter fra hverandre etter en måneds bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som en annen på forumet sa for en stund sia (AXL?), så er det bedre å kjøpe en dårlige nybegynner gitar, for hvis du da ikke interreserer deg har du ikke tapt no særlig penger på det og hvis du interreser deg har du mer penger og mer kunnskap til kjøpet av den neste gitaren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er sikker på om du kommer til å fortsette med gitar, er det sikkert en helt grei pakke. Har ikke prøvd hverken gitaren eller forsterkeren, men du kan nok ikke forvente deg kvalitet eller god lyd. Det er hvertfall billigste gitarpakka jeg har sett. Og hvis det er prisen du har tenkt å bruke, er det umulig å få noe bra uansett, enten du kjøper nytt eller brukt.

Endret av Painkiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt ikke satset på denne pakken, ganske enkelt fordi elkjøp aldri får den inn, jeg ville se på denne da jeg kjøpte meg elgitar (er newb sjøl, hehe ;)), men de klarte altså ikke å få den inn.

Elkøp har ikke peiling på når de får denne pakken heller, så blås i det sier jeg.