Web Analytics
Jump to content

Bjørn Berge

Nilsefix
 Share

Recommended Posts

Noen Bjørn Berge tilhengere her?

Jeg er ikke noe jeg vil kalle fan , men fy faen , han er en av de bedre gitaristene asså . Så han live på rockefeller i fjor en gang , herregud , tror IKKE det er mange på jorda som kan covre det han gjør ...

Nilsefix

KREMT. nilsefix, DU er ikke den rette til å påpeke at noen er litt negative mot visse ting :)

Jeg var på konsert med Bjør Berge, og da var det kult i 10 minutter. Etter det så satt jeg og kjedet livet av meg. Det er begrenset hvor lenge det er kult å sitte å høre på en gitarist som slår monotont takten med foten, og som (satt litt på spissen) spiller de samme lickene om igjen og om igjen.

Hva jeg synes er kjedelig? Ja..f.eks blues(i lengden), barokk, malmsteen (i lengden), dramafilmer :) og mye mye mer.,

Hva jeg IKKE synes er kjedelig er bl.a Neo klassisisme a la Bela Bartok, Pat Metheny, Mike Stern, og mye mye mer

:)

' date=' og som (satt litt på spissen) spiller de samme lickene om igjen og om igjen.

[/quote']

Finns det en person i verden som ikke gjør det , så er jo det muligens akkurat mr Berge da ..

Men , ok .. du kan høre på Bela Bartok til du mister forstanden , og som det du sa i en annen post her om at du "ikke har misforstått barokken" stiller jeg meg relativt kritisk til ..

nilsefix

• 2 weeks later...