Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cort- skal? skal ikke?


Gillosepoy

Anbefalte innlegg

HVor mye koster disse gitarene da?

Hvis du absolutt skal ha en av de to, ville jeg valgt X6, ettersom den har Floyd Rose tremolo. Ikke hør på folka som maser om at Floyd er mye stress...når Floyd Rose systemet funker, da funker det som en drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får eg sikkert mykje pepper, men eg synest black metal er patetisk ;-)

Vi trenger jo ikke å være enige, vettu.. Jeg gir faen i om du syns det er patetisk, men kanskje en eller annen galning leser det du posta og går helt agurk.. Du får en telefon midt på natta: "Seven Days"

(Litt som i The Ring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikkje hjelpe for at eg synest det er patetisk at folk står på scena blodete og ekle og spiller noken sure riff, .

Hmm , jeg er litt enig , men også ganske uenig . Problemet mitt med musikken er imaget . Jeg skjønner ikke poenget , som deg , men det er sikkert noe som noen forstår og andre ikke , det er greit .

Det andre hinderet til å like musikken er vokalen , ser ikke det helt store i det , og syntes det er lite musikalsk og veldig bråkete..

Men å si at gitar riffa er sure er helt på jordet . Blackmetal band har ofte sinnnsykt gode musikere i seg . Jeg bruker Dimmu som eksempel . De har mange riff som godeste herr Flintskalle :P har kommet opp med iløpet av åra , han er rett og slett sviiinegod!!! ikke undervurder bandet i et blackmetal band . Hør hvor sinnsykt fyldig det er !! har beundring for det asså ...

Lyden på det nye dimmu albumet er jo helt SINNSYK!!

så nei , diss gjerne imaget osv . men ikke si at gitaristene suger ... de er faktisk veldig kreative , gode og stort sett alt :) mange iallefall .. hehe ..

Dimmu-flintskallen skiller seg ut ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minner om hva tråden egentlig handler om, diskusjoner angående black metal kan taes under Musikk Generelt..

De gitarene du snakker om har jeg ikke prøvd Gjill, men jeg har en Cort selv, og en kamerat av meg har også en, de to er i alle fall veldig bra valuta for pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! eg har lagt meg flate for nokre black-metal gitarister, men eg synest likevel det er synd at dem spiller musikken sin ilag med slike tekster.

:)

Det eg skiller heavy metal fra black metal er teksten.

Det er nå bare mi meining, mener ikkje at det er riktig.

Riffa blir stygge når de er ikledd de stygge tekstene og vokalene!

gibson ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.