Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Worklog: Effektpedalbrett


sup3rman

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel tror du kan kjøpe pluggene i forskjellige gitar forhandlere, og ledninger og tror jeg, men da må du sette dem sammen selv du kan også lage hun pluggene selv, men det er for mye bry, lettere å kjøpe

Må jeg ikke ha lodde utstyr da?hvis ikke det fins George L's med hunplugger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mn hvor selges slike kabler da?

Du får helt grei Klotz-kabel i meterlengde, samt Neutrik-plugger og -kontakter hos Benum, evt kan du bruke Switchcraft, men jeg vet ikke hvem som fører det i Norge. De krever at du kan lodde, men er sannsynligvis det mest holdbare du får tak i.

En annen ting du burde tenke på er strømforsyning. Skal du ha en Pedal Power eller lignende? Legg strømkablene mot ene siden av brettet og signalkablene på den andre, så de holdes adskilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3M Dual-Lock er nok det beste, men dog litt dyrt. Borrelås funker også

Forresten: Bestilte nettop en rull på 4,9 yards med 3M Dual-Lock nå. Tilsvarer omlag 4,5 meter :P

Menmen, får dele litt med Nettrom skulle det bli altfor mye :P

For øyeblikket gleder jeg meg vilt til jeg får meg det blå TrailerTrash brettet mitt :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva prisforskjellen mellom biter av borrelås og biter av Dual Lock er, da jeg ikke husker hva jeg har betalt for mine. Jeg har sett begge deler i godt utstyrte jernvarehandler. Det beste tipset er nok å ringe rundt til din(e) lokale og høre om de har eller tar inn, og i så fall hva de skal ha for det.

Dual Lock er som en borrelås, men med plastknotter på begge kontaktflatene (og godt lim på baksiden), og sitter betydelig bedre fast enn vanlig borrelås. Det er selvfølgelig mulig å skru fast ting også, men da bruker du fryktelig mye mer tid dersom du har behov for å fikse på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.