Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TC Electronics Choka Tremolo


Gubbe

Anbefalte innlegg

Jada. Driver med økonomisering av arealet i forbindelse med nytt pedalbrett, og kjøpte denne for å erstatte en Rocktron Pulse (som jeg har hatt stor glede av i over 10 år)

Chokaen er 2/3 av størrelsen til Pulsen, og har toppmonterte inn/ut noe som gjør den til en perfekt partner til min (også nyinnkjøpte) TC The Prophet (digital delay)
Jeg har aldri vært opptatt av boutique, hype, mods eller annet som skrur opp prisene uforholdsmessig på temmelig simple kretser, så jeg kan sette pris på prisen (!) og den trinnløse LFO-justeringen. Dette er billigserien til TC, men det er ikke noe å si (så langt) på funkjson eller byggekvalitet.

Denne er støyfri og gjør det den skal - låter som en tremolo. Både svulstig/myk og hard/kantete ved behov.

En soleklar no-brainer for oss som ikke legger ut bilder av pedalbrettet på Instagram.

Endret av Gubbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Gubbe said:

oss som ikke legger ut bilder av pedalbrettet på Instagram.

Hva er da poenget med å ha pedalbrett? 🤨

 

Neida, veldig fine de billigpedalene til TC. Eneste negative for meg som liker kompakte pedalbrett er at de er forferdelig store. Men nå de siste par ukene har de begynt å slippe dem i ny og mindre utgave, så da begynner det å komme seg.

Endret av Naigewron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig store er vel å ta i litt, de er litt større enn Boss, men har toppmonterte in/out så de kan klemmes helt inntil hverandre.

Jeg reduserte footprintet til Rocktron Delaypedal og Tremolopedal til under halvparten med disse søtnosene.
Jeg har et rimelig stort brett, så det var mer layout/rekkefølge som gjorde at jeg valgte å gå litt ned i størrelse.

Men det er klart, man får sikkert små knotete saker i samme prisklasse/kvalitet. Og dermed enda mer plass til saker & ting jeg ikke trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.