Web Analytics
Jump to content

[KJØPES] Les Paul Custom eller ESP Eclipse

McJostein
 Share

Recommended Posts

5 minutter siden, McJostein skrev:

Eclipse er ikkje lengre aktuelt, men hvis det skulle dukke opp ein kvit (Classic) Custom så er eg klar for å selge ei nyre 🤣

Hva er grunnen til at du utelukker Eclipse plutselig? 
Spør av nysgjerrighet bare :) 

18 minutter siden, McJostein skrev:

@Troll - eg skal hente ein i kveld, riktignok svart, men satser på at den kan dempe suget litt 🤪

Lov å håpe ;)😛 Kan hvertfall nevne at mine Eclipse II og LP Classic er to veldig forskjellige gitarer, de utfyller hverandre godt :) 

Med mindre du kjøpte en Eclipse med 4 pots, de skal være mer i Les Paul land. 

Edited by Troll

@Troll Det er ein med 4 potmeter som skal plukkes opp 😎 Men har både LP Classic, Studio, Deluxe, Standard og Special fra før 😅 Av ein eller annen grunn har eg fått det for meg at ein kvit Custom eller Classic custom (som jo ser nesten lik ut) er den optimale lykke 🤣🤣🤣

Edited by McJostein
  • Haha 1

31 minutter siden, McJostein skrev:

@Troll Det er ein med 4 potmeter som skal plukkes opp 😎 Men har både LP Classic, Studio, Deluxe, Standard og Special fra før 😅 Av ein eller annen grunn har eg fått det for meg at ein kvit Custom eller Classic custom (som jo ser nesten lik ut) er den optimale lykke 🤣🤣🤣

Høres jo ut som du har bestemt deg allerede! Grattis på forskudd 😁

• Like 1

• 1 month later...

Ok, Eclipse er jo i boks, men ein kvit Custom eller Classic Custom-suget er fortsatt tilstede. Er det ingen som har stående ein slik? Eller veit om ein som har ein slik som ikkje blir brukt…?

Hvis det er av interesse med (del)bytte så har eg diverse gitarer og ting som «er på vei ut». Feks Gibson LesPaul Deluxe (1974, men ikkje heilt original lengre, blandet annet refinished og den har fått humbuckers), Fender Road Worn 50s Stratocaster, Gibson Les Paul Studio (alpine white), Fender Highway One Stratocaster (rockefjøl som er godt slitt og krakellert i lakken med kun 1 humbucker ved stolen), Fender TwinReverb 1976 (silverface, nylig service).