Web Analytics
Jump to content

[KJØPES/BYTTES] Compressor/sustainer pedal

Gubbe
 Share

Recommended Posts

Jada.

Har innsett at jeg mangler og savner dette. Jeg hadde en helt generisk sak som funka helt glimrende, men rydding og sånn. Og anger.

Er ute etter noe rimelig som i det minste funker som compressor. Kan bytte i skrot. PM

TRONDHEIM
VIPPS

Årnasæi.

Splitter ny møkkapedal, Behringer CS400 til 325,- inkl frakt fra Evenstad er bestilt.
Det er billig, så forventningene er deretter - uansett skal ikke denne brukes andre steder enn i stua eller eventuelt øvingslokalet, når det blir mindre fare for luftveissykdommer.

Tråden kan stenges etter rekordraske 10 timer.

Forresten takk til @Gmal som har en praktfull Pigtronix til salgs.
Helt annen liga. Man må nesten kunne spille for å bruke en slik.

• Like 1

Skulle til å tipse deg om å gå på Clas og kjøpe en Mooer Yellow Comp. Meget oppegående liten dings for lite penger. Til og med i mine verste pedalmani-dager når pedalbrettet ble bygget om to ganger i uka så sto den på brettet mitt i månedsvis.

Edited by Naigewron
  • Like 2

13 minutter siden, Naigewron skrev:

Skulle til å tipse deg om å gå på Clas og kjøpe en Mooer Yellow Comp. Meget oppegående liten dings for lite penger. Til og med i mine verste pedalmani-dager når pedalbrettet ble bygget om to ganger i uka så sto den på brettet mitt i månedsvis.

Så på den også, men landet på Behringer, da den er en slags klone av Boss CS3 (som jeg har brukt før og liker godt)

Og det hjelper at Behringer er grisebillig.

• 2 weeks later...

Behringeren er jo helt utmerket den. Funker som en CS3, uten at jeg har A/B testet. Plastboks, men overraskende tung. Inngang/utgang direkte i printkortet. Potmetrene kjennes passe solide.

Enn så lenge: En compressor til 325,-? 

Javisst, helt i orden!

Batteribytte er en annen historie, men ikke særlig viktig for meg som bruker PS.

• Like 1