Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[KJØPES/BYTTES] Compressor/sustainer pedal


Gubbe

Anbefalte innlegg

Årnasæi.

Splitter ny møkkapedal, Behringer CS400 til 325,- inkl frakt fra Evenstad er bestilt.
Det er billig, så forventningene er deretter - uansett skal ikke denne brukes andre steder enn i stua eller eventuelt øvingslokalet, når det blir mindre fare for luftveissykdommer.

Tråden kan stenges etter rekordraske 10 timer.

Forresten takk til @Gmal som har en praktfull Pigtronix til salgs.
Helt annen liga. Man må nesten kunne spille for å bruke en slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å tipse deg om å gå på Clas og kjøpe en Mooer Yellow Comp. Meget oppegående liten dings for lite penger. Til og med i mine verste pedalmani-dager når pedalbrettet ble bygget om to ganger i uka så sto den på brettet mitt i månedsvis.

Endret av Naigewron
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Naigewron skrev:

Skulle til å tipse deg om å gå på Clas og kjøpe en Mooer Yellow Comp. Meget oppegående liten dings for lite penger. Til og med i mine verste pedalmani-dager når pedalbrettet ble bygget om to ganger i uka så sto den på brettet mitt i månedsvis.

Så på den også, men landet på Behringer, da den er en slags klone av Boss CS3 (som jeg har brukt før og liker godt)

Og det hjelper at Behringer er grisebillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Behringeren er jo helt utmerket den. Funker som en CS3, uten at jeg har A/B testet. Plastboks, men overraskende tung. Inngang/utgang direkte i printkortet. Potmetrene kjennes passe solide.

Enn så lenge: En compressor til 325,-? 

Javisst, helt i orden!

Batteribytte er en annen historie, men ikke særlig viktig for meg som bruker PS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.