Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[SELGES] Ibanez AS73T-TCR


Duckling

Anbefalte innlegg

Hollowbody Ibanez selges da jeg innser at jeg aldri kommer til å bli venn med hollowbodies. Grom gitar som låter fint og spiller bra. Behagelig middels tjukk hals med lite båndslitasje.

Den originale tremoloen er fjernet av en tidligere eier, noe som har resultert i et par hull i kroppen under tailpiecen, samt en liten skade i lakken nederst på kroppen og i metallplata som sitter under reimfestet. Dette er imidlertid kun kosmetisk.

Bridgepickup er byttet ut til...ett eller annet. En eller annen relativt hot, brandless sak for litt mer rockefaktor i bridgeposisjon. Står på ingen måte tilbake for det som satt i den originalt, og vil vel si at den kvalitetsmessig er på nivå med GFS. Usikker på om jeg fortsatt har originalpickup, men hvis jeg har den liggende så følger den selvsagt med.

Følger med en Thomann hardcase. Stygg som juling da jeg bommet på artikkelnummeret når en kompis skulle bestille, men den passer godt nok for biltransport. Skal du ut og fly ville jeg kjøpt noe bedre.

Gitaren befinner seg i Vestfold, Horten. Pga sykdom (ikke corona), og dårlig tilgang på gitarsized esker så foretrekker jeg henting, men om du er interessert og bor langt unna så skal jeg vel alltids klare å sende den også!

Selges for 2500,- + evt frakt.

IMG_0026

Fler bilder her: https://flic.kr/s/aHsmPWpzq4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.