Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem her inne er det som har gitarnettsjappe?


Roar

Anbefalte innlegg

Du har jo stilt et spm som ytterst få skjønner da, surpomp.. :roll:

Hvem som har gitarnettsjappe ??

Jo, jeg driver en privat liten nettsjappe på mikkesgitarsjappe.com Selger bare til kompiser..

:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel Mr. Bungle og de siste som heter har linknick til butikken "sound1" "gitarbutikken.com" etc..'

Men du formulerte det litt vanskelig.. "Hvem på forumet her er med på å drive en gitarsjappe over internett" hadde vært veldig mye bedre.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel Mr. Bungle og de siste som heter har linknick til butikken "sound1" "gitarbutikken.com" etc..'

Men du formulerte det litt vanskelig.. "Hvem på forumet her er med på å drive en gitarsjappe over internett" hadde vært veldig mye bedre.. :wink:

Herrejesus. Jeg forklarte det i posten over. Du elsker å fyre opp folk du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud... Om du sjekker så svarte jeg itre min etter deg, noe som tilsier at jeg ikke hadde lest din post før jeg svarte.. Og for det andre så er du jævla lett antennelig.. Blir du sur av at jeg sier "Det var litt feilformulert" og at "dette hadde veldig mye bedre", så er du ikke den skarpeste nåla i skuffen (Eller den eldste ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.