Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ernie Ball Music Man?


Mad Season

Anbefalte innlegg

Halloen forum. Søker litt hjelp igjen. Kan få en Music Man 112 RD 50 i en byttedeal (verdi fra meg ca 5000). Noen som har erfaring med denne, enten egenhendig eller e-synsing? Synes selv den ser ok ut, og combo frister litt. Men jeg spiller bare hjemme, har en Blackstar ID Core 40 som egentlig er knall. Får jeg noe bedre her? Spiller helst LP og Tele. Blues, rock og visesang. 😊

Takker for alle betraktninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare spiller hjemme, så tror jeg desverre at en slik amp fort blir litt overflødig. 

Har ikke prøvd akkurat denne ampen, men snakker fra generell erfaring. Har solgt et par gromme amper gjennom tidene på grunn av akkurat dette - spiller bare hjemme. 

Så kan du jo også se på mulighet for å få den solgt til samme pris. Har inntrykk av at amper er litt tungtsolgt for tiden, men korriger meg gjerne hvis jeg tar feil 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel hvordan du har tenkt å bruke ampen . Hvis du skal vrenge utgangsrøra så må det bli høyt med 50w ....Jeg brukte mye 20-30w Fender/Marshall med 6v6 rør før . Disse spiller ikke så høyt når en vrenger utgangsrøra og de har en "mykere" lyd (som passet meg bedre) .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.