Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Zakk wylde epiphone...


SvartaTosten

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er den det er snakk om , Jackson RR5 er igrunn litt fet, men er så sykt mange COD horer osv som har de gitarene.. Polkadotten med "harpun" hodet er bare konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bag? Få da en kasse man! Viss det er EMG HZ. er det ikke en veldig god deal..

1: Les tråden på nytt.

2: Forandre signaturen din til "a writing paradox"

3: dette betrakter jeg som et meget godt kjøp. Gitaren er absolutt verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitaren er kjøpt å eg satser på å bli fornøyd.....ang norsken så virke det som mangen har fritidsproblem her.....

hvorfor gidde å diskutere sånt...

er det ikke gitar vi er interisert i..

Noen av oss har flere interesser. Jeg er en av dem som synes det er trist å se språket forvitre, og blir rett og slett irritert av å se ekstreme stavefeil, tegnsetting som ikke er til å tro osv. Teksten sitert ovenfor er jo et realt skrekkeksempel på at noe må være galt enten med skolesystemet eller innsatsen blant norske elever.

Men fin gitar, og med ekte EMGer burde den sparke seriøse baller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitaren er kjøpt å eg satser på å bli fornøyd.....ang norsken så virke det som mangen har fritidsproblem her.....

hvorfor gidde å diskutere sånt...

er det ikke gitar vi er interisert i..

Fordi det er enda lettere å diskutere gitar når man skjønner hva folk sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitaren er kjøpt å eg satser på å bli fornøyd.....ang norsken så virke det som mangen har fritidsproblem her.....

hvorfor gidde å diskutere sånt...

er det ikke gitar vi er interisert i..

Fordi det er enda lettere å diskutere gitar når man skjønner hva folk sier.

Det er vel strengt tatt ikke så nøye på et forum? Det viktigste er vel at vi skjønner hva de skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den det er snakk om ' date=' Jackson RR5 er igrunn litt fet' date=' men er så sykt mange COD horer osv som har de gitarene.. Polkadotten med "harpun" hodet er bare konge![/quote'']

COD?

COB :P

Mulig jeg blander band men er iaffal så sykt mange som går for RR signaturen!

Men har funnet polkadotten og enest emåte å få tak i den på er custom handcrafted, har ikke sjekka pris men tror de ligger på et temmlig høyt nivå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den det er snakk om ' date=' Jackson RR5 er igrunn litt fet' date=' men er så sykt mange COD horer osv som har de gitarene.. Polkadotten med "harpun" hodet er bare konge![/quote'']

COD?

COB :P

Mulig jeg blander band men er iaffal så sykt mange som går for RR signaturen!

Men har funnet polkadotten og enest emåte å få tak i den på er custom handcrafted, har ikke sjekka pris men tror de ligger på et temmlig høyt nivå :P

Åja, man er skikkelig hore hvis man hører på Bodom OG har RR. Tror du skal være forsiktig med å kalle folk "horer".

Polkadottgitaren er for øvrig dritstygg i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den det er snakk om ' date=' Jackson RR5 er igrunn litt fet' date=' men er så sykt mange COD horer osv som har de gitarene.. Polkadotten med "harpun" hodet er bare konge![/quote'']

COD?

COB :P

Mulig jeg blander band men er iaffal så sykt mange som går for RR signaturen!

Men har funnet polkadotten og enest emåte å få tak i den på er custom handcrafted, har ikke sjekka pris men tror de ligger på et temmlig høyt nivå :P

Åja, man er skikkelig [sensurert] hvis man hører på Bodom OG har RR. Tror du skal være forsiktig med å kalle folk "horer".

Polkadottgitaren er for øvrig dritstygg i mine øyne.

Nightwish og Children og bodom for ---------------> <3<3<3<3!!!111!!!1!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den det er snakk om ' date=' Jackson RR5 er igrunn litt fet' date=' men er så sykt mange COD horer osv som har de gitarene.. Polkadotten med "harpun" hodet er bare konge![/quote'']

COD?

COB :P

Mulig jeg blander band men er iaffal så sykt mange som går for RR signaturen!

Men har funnet polkadotten og enest emåte å få tak i den på er custom handcrafted, har ikke sjekka pris men tror de ligger på et temmlig høyt nivå :P

Åja, man er skikkelig [sensurert] hvis man hører på Bodom OG har RR. Tror du skal være forsiktig med å kalle folk "horer".

Polkadottgitaren er for øvrig dritstygg i mine øyne.

Nightwish og Children og bodom for ---------------> <3<3<3<3!!!111!!!1!!!!!!!!!!

OMG SORTGRIM TRUE 666 OLD SCHOOL BLACK METL IN TEH FOREST OF ALLMIGHTY DOOM!!!!!!!!! SAYTN POWER!!!

Spar meg ditt rass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.