Web Analytics
Jump to content

Erfaringer med Musikkland på Lillestrøm?


Frodrik
 Share

Recommended Posts

Noen her som har handlet fra Musikkland på Lillestrøm?

Jeg bestilte en OLP MM2 bass derfra. Jeg fikk beskjed om at den skulle komme etter 2 uker.

Etter to uker kom den ikke, jeg ringte og de sa den var forsinket. I dag, 3 uker etter ringte jeg igjen, og de sa at importøren ikke kunne skaffe bassen før etter nyttår. Jeg klikka jo fullstendig.

I stedet får jeg samme bassen i en annen, og mye verre farge. Det tar minst 2 uker til.

Derfor kan jeg regne totalt 4-6 uker fra jeg bestilte den til den kommer. Jeg fikk ikke engang en beklagelse.

En venn av meg kjøpte en forsterker der. De sa det skulle ta 2 uker, det tok 4 uker.

Utrolig dårlig service!

Link to comment
Share on other sites

Vel, Frodrik og min felles venn som da hadde kjøpt dette Marshall-stacket der hadde fått beskjed om at han kunne koble Speaker-outputten fra head'en inn i input-inngangen på sin lille Peavey Rage

Peil...nja...

Ikke at jeg skjønte det (peil, nei), men grunnen til at han var misfornøyd var jo en leveringstid på 4 uker, når de lovte det skulle ta 2.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjenner de folka litt.(Jeg bodde der før) Det beste er og stikke til butikken, prate med de, bli kjent. Så kan det faktisk hende at du får avslag osv. Når jeg handler der får jeg hvertfall mye service osv. Men jeg synes at det som skjedde med den bassen var noe dritt!

Link to comment
Share on other sites

Det er vanskelig/umulig for butikken å til enhver tid vite lagerstatus på et lager i Sverige, i alle fall hvis de ikke har et skikkelig datasystem (noe jeg enda har til gode å se i en musikkforretning), så sannsynligheten for at det faktisk er folka i butikken som gjør en dårlig jobb er etter mitt skjønn liten.

Link to comment
Share on other sites

Det er vanskelig/umulig for butikken å til enhver tid vite lagerstatus på et lager i Sverige, i alle fall hvis de ikke har et skikkelig datasystem (noe jeg enda har til gode å se i en musikkforretning), så sannsynligheten for at det faktisk er folka i butikken som gjør en dårlig jobb er etter mitt skjønn liten.

Du har helt sikkert rett, det er ikke butikkens feil at lageret i Sverige ikke har varene mine.

Problemet er jo at jeg faktisk må ringe dem minst 2 ganger i uka får å få vite dette, de gidder ikke ringe meg å fortelle meg om forsinkelser osv. Rimelig irriterende.

Men det er vel bare å sette seg ned og vente. Ingenting jeg kan gjøre. Hjelper ikke å klage =/.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.