Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hilser til Forum og alle medlemmer.


Tores

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg ble medlem her i 2008,har ikke vært aktiv her,sant å sei,det er flaut,men har faktisk glemt at jeg er medlem her,mulig det har å gjøre med alder siden jeg har pasert 50:-)

Tilfeldigt så dukket Gitar Norge opp i dag tidlig ved et google søk,interesangt tenkte jeg og ville melde meg inn,da kom sannheten frem.

Beklager min senile symtoner og at jeg ikke har presentert meg før nå.

Jeg kommer fra et lite sted,halvveis inn i Sognefjorden,flyttet herfra og til Oslo i 94,kom tilbake her i for 6 år siden.

Har spilt gitar siden 76,noe jeg aldri slutter med,det føller så mye glede med musikken.

Nå spiller jeg ikke lenger ute,bare til egen tilfredsstillelse,har et JVM Marshall full stack,var min drøm som gikk i oppfyllese til slutt.

Ja,galskap å ha slikt i hus,men en lever bare en gang. Nyter kreftene av det når kona er ute,ellers så må jeg strype det ned til krise volum,det går,har to mastervolum,men blir ikke helt optimalt for feelingen og sound.

Favoritt gitaren er stratocaster,den har vert ved min side i alle år,Les Paul har også vert på besøk noen år,hadde en Gibson Custom,jeg var var så idi. at jeg solgte den,har ønsket tilbake en tilsvarende,men prisene disse er ut av en annen verden,tror ikke jeg er villig til å betale det,forstår ikke helt disse prisene nå,tilsvarer de cs kvaliteten,hummm,ja ja,navnet er med.

Ja dette er meg,litt av meg og hilsen til dere alle fra me.

Tores

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.