Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med gitarhalsen!!!!!


Telemaster

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg har en Fender Telecaster Mexico-modell. Problemet med den er at halsen vrir seg hele tiden!(Halsen vrir seg slik at strengene går innpå båndene fra 1-4 bånd) Den er sinnsykt ømfintlig på luftfuktigheten. Har hatt den til justering hos forhandleren 3 ganger nå på de siste 3 månedene, og det samme skjer hver gang. Halsen på gitaren vrir seg etter en dag eller to. Dette er blitt et "kronisk" problem for gitaren, det skjer ved hver eneste forandring i luftfuktighet. Har prøvd å flytte gitaren rundt i hele huset, men problemet kommer alltid tilbake. Har en annen el-gitar også, og den står i det samme rommet(ene) og den vrir seg aldri. Er det noen som vet råd om hva jeg skal gjøre med dette, jeg trenger desperat råd for å bli kvitt dette problemet. Har snart ikke lommebok til å ha på gitaren :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Takk for alle svar! Ser ut som det blir en løsning. Tok en tur til musikkforhandleren igjen og gitarreperatøren har sagt han skal gi meg et lite kurs i hvordan man justerer halsen. Han skal også bestille en "hals-nøkkel" til meg, slik at jeg kan fikse gitaren min selv;)

Jeg bare lurer, hvor mye tror dere det vil koste for en ny brukbar hals?(en som er av god kvalitet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.