Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bass til punk og metall


jonta

Anbefalte innlegg

Her er,n. Siden det er en aktiv eq i denna så måtte jeg åpne for å se hvordan det ser ut. Da oppdaget jeg at treverket rundt det ene skruefeste hadde sprekki, så allt er ved det normale også i 2016? Brukte en mini trekker med litt teip på for å sette liminga i spenn.

Måtte bruke en time på å justere båndskjegget...

Nå har jeg sammenligna den med min gamle SR600 som har EMG PJ og jeg liker lyden i dennne nye SR800 m Bartolini MK1 bedre. Fordi den har litt mere bunn (stemmer de ned i H som en femstr) og tonen er litt mer definert ru eller raspete. Dessuten gir dens aktive eq fler muligheter uten at det blir komplisert og jack plugg designet er smart, den er også lettere enn den gamle.

Det siste bildet er, som dere ser i skikkelig Rottenikkestyle☺️

 

Veldig fin.JPG

Prøvespilling.jpg

En time med bånd skjegg justering b.jpg

Hvorfor sprekker alltid disse festene.jpg

Bilde Rottenikkenstyle.JPG

Endret av jonta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Æh, det der med punk var vel kanskje litt oppskrytt? Ellers blir det det vanlige orangemetall greiene, en sjanger vi innførte for noen år tilbake, en slags kryssning av ?svartmetall og ✌️Bob Dylan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Men, jeg klarte ikke å stoppe å sjekke bruktmarkedet. Og kom over et knalltilbud i nærheten, på en brukt, men strøken LTD-B404 necktrugh med EMG 35. Presang til min datter, hu speller jo pønk. Her her hun med LTD'n og bandet i aksjon på årets fylkes mønstring i UKM            http://tv.ukm.no/fylke/oslo/2017/10795-Hudkreft/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.