Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Money For Nothing


PerA

Anbefalte innlegg

Har endelig skaffet meg innspillingsmuligheter og testet det i dag med ett lettere banalt cover av Money for Nothing av Dire Straits (siden det var det eneste backingtracket jeg hadde).

Link.

Er middels fornøyd med spillinga og lyden, men dette ble tross alt gjort på 20 minutter, og det inkluderer innstallering av Cakewalk Guitar Tracks. :P

Respons tas i mot med glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det høres ut som om du glemmer å spille noe noen ganger. Det høres egentlig ut som om du er veldig anspent.

Men ellers OK spilt.[/quote']

Hm. Skal høre etter hva jeg glemmer å spille. Kan vel nevne at dette er den første sangen jeg har plukket etter øret. :wink:

Hva har du brukt til trommer?

Jeg aner ikke. Fant et backingtrack på PC'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..

Backingtracket er sikkert rimelig dødt fra før av, men jeg tror kanske du ikke kunne denne låta så bra..

Jeg ser for meg at du nettopp har lært deg denne, og føler at yes !, denne kan jeg. Men sånn er det ikke.. Du burde øve litt til på den, i hvertfall spille den mer, så du blir kjent med den. Så må du gjøre som en annen her sa, senke skuldrene, og spille med feel. Matematikken har du inne, men du mangler litt feel og personlighet..

Konklusjon;

Øv mer/Evt. spill den mer..

Lukk øynne og se opp i taket mens du spiller

Spill med feel. Lag din egen versjon.

Så tar du opp på nytt og legger ut.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en del kritiske-kommentarer syns jeg du fortjener en litt mindre kritisk kommentar! :D Syns du har vært flink ettersom dette er en sang du brukte svært kort tid på å spille inn + at den ble plukket fra ditt eget hode..og når man skal begynne å ta opp de første gangene vet jeg at man ikke føler seg helt tilfreds.

Så det jeg vil fram til er: Du har gjort en bra jobb! :D Kunne selvfølgelig gjort en bedre jobb, men sånn ble det ikke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.