Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Litt om meg


bjosted

Anbefalte innlegg

På tide å si litt om hvem jeg er.
Jeg er 1956 mod, og har vel spilt gitar siden jeg var 9 år. Etter en yrkesskade i 2002 der jeg brakk nakken, så har det blitt lite gitarspilling. Fingrene ville liksom ikke være med på det jeg ville. For halvannet år siden fikk jeg tak i et restaurering prosjekt. En mexico P-bass kom i hus, og den klarte jeg å få til lyd på :) . Etter å trent opp fingre og bass følelsen så ser det lyst ut med tanke på vidre spilling :) . 
Akkurat nå driver jeg å bygger opp en Jazz-bass. Byggesett kjøpt via Aliexpress. Ikke så dårlig som jeg trodde. Har også planer om en Tele-bass lignende greie. 
Har også en ekstremt billig shortscale Everdeen bass, som også har grei lyd. Det eneste som er gjort med den, er litt filing av bånd som stakk litt ut på sidene.

Legger ved en innspilling jeg tok på sparket for 20min siden. Innspilt med Audacity, og gjenom guitar rig 5 på PC. Ble ikke så halvgæernt. :)

Har brukt shortscale-bassen her.
Backingtrack kommer herfra 
http://www.karaoke-version.com/bass-backing-track/alan-jackson/mercury-blues.html

 

Mercury Blues short bass.wmv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.