Web Analytics
Jump to content

Blackheart Little Giant topp med 112 kab

Recommended Posts

Heisann

Kjøpte meg dette mini stacket men har ikke fått testet ordentlig ennå da EL 84 røret som stod i ampen var så og si non working, men det lille jeg rakk å høre virket lovende.
Bassisten vår har en slik og vi brukte den for å spille inn en låt i lokalet og den hørtes rimelig bad ass ut:)

Jeg har bestilt nytt EL 84 rør så er spent på å teste denne skikkelig. Noen som har erfaringer med denne ampen? Er jo latterlig billig og forventer ikke at den skal utkonkurrere Orange stacket mitt på noe vis, men er spent på om den holder følge med fullt band og kan brukes live på typiske små scener.

Og ikke minst om lyden er mer enn ok og ikke half ass transistor crap..

Har bestilt noen EL84 rør så det blir gøy å teste så snart røra er hentet på Posten! På den jeg kjøpte er det en slags  Bitmo 3-way bypass mod, noe som gjorde ampen atskillig mye mer anvendelig enn tidligere. (http://www.ebay.com/itm/BITMO-TRIPLE-BYPASS-MODS-BLACKHEART-BH5-LITTLE-GIANT-AMP-Head-or-Combo-/131653775922).

Blir gøy å teste ut den funksjonen også. Jeg kan ikke tenke meg at denne lille riggen gjør at rolls royce Orange stacket legges ut til salgs men det hadde jo vært noe om den duger i bøtter og spann til slikk og ingenting:)

• Like 1

• 3 weeks later...