Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Grad og orden


Arkadian

Anbefalte innlegg

Tror mine innlegg ble endret til et mindre antall nå i det siste (med et par tusen) - men jeg tror at det henger med at vi i 2008 en gang fikk oppjustert innlegg til et ca antall som vi trodde at vi hadde pga en resett av forumet som slettet masse brukere (tror forumet ble hacket). Disse er nå trekt fra. Men når det er sagt, så har det absolutt ingen betydning! :) Det føles uansett merkelig å ha så mange innlegg på konto med tanke på at jeg har vært nærmest inaktiv i 3 år nå :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Arkadian skrev:

Det er vel lite sannsynlig at denne feilen bare omfatter meg? Eller er dette den ene gangen i livet jeg vant i Lotto? Bare synd det varte så kort ... 

Mistanken min er at en aplikasjon vi hadde gikk litt bananas - rett og slett, men jeg har ikke fått det bekreftet enda. 

Den 23.5.2016 at 12.56, Troll skrev:

Også har du støttemedlemmer :) 

Godt poeng :)http://forum.gitarnorge.no/store/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel mistet et femsifret antall innlegg jeg også, siden det ble justert litt etter hacken i 2008. Spiller ingen rolle for min del. Jeg tror vel de fleste som bruker forumet om dagen bryr seg lite om postcount.

Skulle noen savne postcounten sin av en eller annen grunn, kan det fikses. Send meg en PM. Ingen begrunnelse kreves, men tallet som settes bør være realistisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.