Web Analytics
Jump to content

Grad og orden

Arkadian
 Share

Recommended Posts

Hvordan er "rankingsystemet" på forumet? Altså disse karakteristikkene som står under brukernavnet. Sjøl er jeg ennå "nybegynner". Hvor mange poster må man ha forfattet før dette forandrer seg? Hva er de øvrige "gradene"? 

Hm, nå skjedde det noe mystisk med min rang her. Plutselig hoppet jeg fra 72 til 366 innlegg, og ble med andre ord gitarrocker. Helt uten å ha fortjent det. Det eneste jeg gjorde i mellomtida var å legge inn et par ting i utstyrslista. Mystisk. 

Nå har du 514. Skal si du er aktiv!

Spøk til side, dette har jeg ikke noen forklaring på. Moderatorer kan redigere antall poster manuelt, men det tviler jeg egentlig på at noen har gjort. Uten at jeg vet, så tipper jeg systemet ikke oppdaterer seg hele tiden, så at det kan øke med noen poster når databasen oppdaterer seg kan sikkert forekomme.

Edit- jo, det telles faktisk ett og ett innlegg.

Er det andre som også opplever merkelige hopp i tallet for antall poster?

Edited by CastorFiber

2 minutter siden, CastorFiber skrev:

Bare lurer, sånn omtrent hvor mange innlegg tipper du at du har postet selv, da?

Bortimot 80. Nå er plutselig antallet nede i 218, forresten, og jeg er degradert til gitarrocker. Dette er jaggu snodig. 

2 mysterier samtidig. (at denne diskusjonen oppstår samtidig som vi tilsynelatende også har en bug) :)

Jeg har ingen god forklaring - men har disablet en applikasjon som jeg oppdaterte i går. Kan dere følge med om det skjer igjen?

Det er sånn at poster som er i Kjøp og salg ikke teller med i antallet poster,