Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spesialdeler til grei pris


Anbefalte innlegg

Har dere prøvd å tegne spesialdeler i 3D på PC/Mac of få det 3Dprintet i stål eller aluminium? Jeg har ingen utdannelse innen 3Dtegning er er selvlært. Jeg bruker et freeware program lovlig og nøkkel kreves ikke. 

Se et eksempel på noe som jeg har tegnet. Dette kan printes i mange materialer hos Shapeways.com feks i platina for de rike eller stål for de fornuftige. En stol i rent stål med navn feks eller forderedt for Floyd rose sadler etc... Man kan tegne alt man vil og få det printet. Man eksporterer bare til STL format og laster opp gratis. Man kan også selge ting du har tegnet der.

Se dette som jeg har tegnet:

 

 

Helge_Stratocaster.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min printer printer kun I plast. Dette må printes AV Shapeways. Det er verdens største 3Dprinterfirma med fabrikker i flere land og hovedkontor i USA. De kan printe i stål.  De printer sånt. De tar minst 50€ på fabrikken til Shapeways i Einhoven for å lage pluss 8€ porto. Renger to totalt ca 60€ så... Men jeg han tegne en og laste opp så du kan bestille en. Det kan jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.