Web Analytics
Jump to content

Spesialdeler til grei pris

Recommended Posts

Har dere prøvd å tegne spesialdeler i 3D på PC/Mac of få det 3Dprintet i stål eller aluminium? Jeg har ingen utdannelse innen 3Dtegning er er selvlært. Jeg bruker et freeware program lovlig og nøkkel kreves ikke. 

Se et eksempel på noe som jeg har tegnet. Dette kan printes i mange materialer hos Shapeways.com feks i platina for de rike eller stål for de fornuftige. En stol i rent stål med navn feks eller forderedt for Floyd rose sadler etc... Man kan tegne alt man vil og få det printet. Man eksporterer bare til STL format og laster opp gratis. Man kan også selge ting du har tegnet der.

Se dette som jeg har tegnet:

Helge_Stratocaster.png

Min printer printer kun I plast. Dette må printes AV Shapeways. Det er verdens største 3Dprinterfirma med fabrikker i flere land og hovedkontor i USA. De kan printe i stål.  De printer sånt. De tar minst 50€ på fabrikken til Shapeways i Einhoven for å lage pluss 8€ porto. Renger to totalt ca 60€ så... Men jeg han tegne en og laste opp så du kan bestille en. Det kan jeg. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Fra mylespaul.com/forum: From another forum: Your results may vary- Gibson Pickups DC Resistance Values Gibson Burstbucker Pro (sim: BB1,Alnico5, potted) 7.4 KO Gibson Burstbucker Pro (sim: BB2, Alnico5, potted) 8.0 KO Gibson Burstbucker 1 (Alnico2) 7.5 KO Gibson Burstbucker 2 (Alnico2) 8.0 - 8.4 KO Gibson Burstbucker 3 (Alnico2) 8.2 - 8.8 KO Gibson '57 Classic (Alnico5) 7.44 - 8.5 KO Gibson '57 ClassicPlus (Alnico5) 9.0 - 13.8KO(the 9.0 appears to be a screw-up or faulty PU) Gibson Dirty Fingers (2xCeramic) 16.0 -16.6 KO Gibson Mini-humbucker (Alnico2) 6.0 - 6.4 KO Gibson 490R (Alnico2) 7.2 - 7.83 KO Gibson 490T (Alnico2) 7.9 - 8.53 KO Gibson 498T (Alnico5) 12.32-13.46 KO Gibson 496R (Ceramic) 8.3 - 8.63 KO Gibson 500T (Ceramic) 14 – 15 KO Gibson Angus Young (Alnico5) 13.5 KO Gibson Tommy Iommi (Alnico2+Ceramic) 16.5 KO Gibson Joe Perry(BB2&3?) (Alnico5) 8.4(neck)-8.8 KO(bridge) Gibson Jimmy Page (Alnico5) 7-8 KO(not found yet, but I reckon within these values) Gibson P-90R (Alnico5) 7.7 - 8.5 KO Gibson P-90T (Alnico5) 7.8 - 9.35 KO Gibson P-100R (Alnico5) 6.1 KO Gibson P-100T (Alnico5) 9.4 - 16.0 KO Gibson P-94R (Alnico5) 8.1 KO Gibson P-94T (Alnico5) 9.1 KO Gibson HB-R (Alnico5) 7.06 - 9.13 KO Gibson HB-L (Alnico5) 13.39 - 15.3 KO
    • Støtter BB Pro.  Akkurat dette med dårlig merking av pickups er en uting. Jeg har handlet en god del BKP det siste året, og de er definitivt verst på dette (absolutt ingen merking..). 
    • Siden de er merket med Alnico V, vil jeg si at det er BB Pro.
    • Pent brukt akkurat passe liten/stor og akkurat passe mye lyd til små øvinger / gigs. Liten, lett og allsidig !  Liten ‘rift i Tolexen’. Og billig ! 1900,-  Tranby.  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.