Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fulltone


Enter

Anbefalte innlegg

Har hatt den fulltone fulldrive 2 pedalen, men måtte selge den til en kamerat pga pengenød. SINNSYKT bra overdrive/boost pedal. Veldig smooth og varm lyd, og med boost funksjonen så har du sustain så det holder.

Har du en bra amp, så er denne absolutt å anbefale.

Jeg har en Fulltone Clyde Deluxe wah. Veldig bra wah, bra kvalitet. Jeg har ikke så stor erfaring med andre wah'er..tenkte jeg skulle kjøpe noe ordentlig når jeg først kjøpte noe. Til clean funky opplegg så låter den helt krem. Synes kanskje jeg ville hatt en mer moderne wah til solo lead bruk. Gitaristen i bandet har en vanlig crybaby, og jeg synes den har en smoothere sound til heavy solo. Men det kan være litt med teknikken også, er ikke helt ekspert på wah enda.

Har lyst til å prøve den nye OCD pedalen til fulltone, men er ikke sikker på at jeg er så klar for å betale så mye for pedaler. Lyst til å få igang verkstedet og bygge litt mer selv.

Men fulldrive 2, og clyde pedalen også forsåvidt, er absolutt å anbefale. Fulldrive 2 vil du i allefall se på pedalbrettet mitt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clyde deluxen har 3 "modes" "jimi", "shaft" og "whacky" mener jeg de heter, en gainknot for litt boost, og ledindikator. Dette har ikke den vanlige clyde wah'en.

Deluxen koster 3k ny, så det er litt penger. Test den ut først.. det er en vanlig clyde deluxe wah til salgs på musikkweb har jeg sett.

Hva slags musikk spiller du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller alt eller rettere sagt spiller mye forskjellig. Rock og blues er det nok lagt mest vekt på. Koster den mye ny den "vanlige" clyden? Og trenger jeg disse modusene/jør de mye forskjell??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 1960-talls vox ac 50, fra den tiden de ble håndlaget :D

Da bør vel Fulltone greiene være right up your alley ?

Skal du være mere snobbete er jo Landgraff Dynamic Overdrive et alternativ. Ang Fulltone Clyde & Fulldrive har jeg brukt disse en årrekke og kan trygt anbefale dem, selv om jeg selger & kjøper disse omhvernadre som en gærning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.