Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Etterlyser tilbakemelding på hastighet


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Jeg opplever fra tid til annet at elementer på forumet er trengere enn det man kan forvente.
Den generelle hastigheten på forumet lar vi ligge i første rekke, men jeg lurer altså på spesielle ting som jeg ønsker at dere deler erfaringer med.

1- tagging av andre i innlegg. Jeg har selv opplevd at "tagger ikke virker", fordi listen over medlemmer ikke dukker opp. Jeg har også sett at andre medlemmer har tagget, uten at tagen er aktiv.

2- Opplever du at det er tregt noen ganger når du lar musepekeren hvile over medlemsinfo til venstre for et innlegg? Altså at det tar en del sekunder før popupen med medlemsopplysninger dukker opp? Nå og da er det tregt her hos meg.

Forumet vil jo oppleves forskjellig, og en del av grunnen til hastighetsvariasjon kan jo ligge lokalt, Det er derfor jeg spør om andres erfaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt jeg kan se er forumet rimelig kjapt etter bytte av server i natt. 

Prøv å slett nettleserbuffer etc  - (Ctrl F5), eller også test forumet som gjest. Oppdaget for øvrig at databasen vår har vokst noe enormt uten grunn i det siste, så jeg vil få IPS til å sjekke hva som skjer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.