Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender humbucker modern men Texas specials?


Anbefalte innlegg

Ville det passe med to Texas Specials i nech og middle posisjon når jeg har Fender modern humbucker i bridge?

Hvis ikke, har dere et annet forslag?

Jeg tenkte på brukte Mexico pickups men når jeg skal bruke flere hundre euro på deler så kan jeg også sette i skikkelige pickups. Men humbucker er Fender men ikke USA. Den får jeg billig helt ubrukt på bruktmarkedet. Folien er ikke engang tatt av.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spør om det vil passe, spør du da om det vil passe utseendemessig eller lydmessig? Jeg spør fordi jeg har lest de øvrige trådene du har startet nå og jeg har et bestemt intrykk av at du er mer interesert i utseende enn i lyden.

Hvis det er et designspørsmål så er jo du selv den beste til å svare, mens hvis det er lydmessig, så er jo fortsatt du den beste til å svare siden både lyd og utseende er subjektivt og andre ikke kan svare på dine vegne.

Nå skal det imidlertid sies at den gitarkroppen du la ut bilde av har HSH setup, mens du nå legger opp til SSH setup, så det fordrer jo at du skifter plekterbrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.