Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til bra trådløs system til gitar


Beia

Anbefalte innlegg

Xvive U2 trådløst system for gitar / bass. 

 

Jeg har en Loop Station som jeg bruker mye for tiden. 

Har forstått at man kan sette transmitteren i gitaren og receiveren i forsterkeren. 

Så langt alt vel. 

 

Men hvis jeg vil ha min Loop Station i mellom - setter jeg da receiveren i pedalens

input og må jeg så ha ett sett til av disse slik at jeg kan plugge transmitteren i pedalens utgang og så receiveren

i forsterkeren?

 

Eller er systemet begrenset slik at jeg kun kan kjøre trådløst fra gitaren og inn i pedalen - og så

må ha en vanlig kabel fra pedalen til forsterkeren?

 

WEB_Image Xvive U2 Trådløst system for gitar bass  1094544-876989198.Jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Audun skrev:

Det går kanskje med to sett, men det må da være veldig enkelt og greit å bruke kabel mellom pedal og amp? Du skal vel ikke flytte pedalen rundt omkring mens du spiller?

Takk for svaret, Audun. Har ikke behov for å flytte rundt på pedalen mens jeg spiller, nei. ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Shure BLX14R har jeg kjempe gode erfaringer på! 2.4ghz/5ghz systemer vil jeg fraråde på det sterkeste. Ofte går det bra, men det er ett frekvensområde som er veldig mye støy på p.g.a router/wifi osv. Også har det oppleves som ustabilt. Er nesten nok at en symbal eller en kropp står i veien så faller det ut. Mens med 823-832mhz området har vært veldig stabilt. Er lite som krasjer med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.