Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til bra trådløs system til gitar


Beia

Anbefalte innlegg

Poster her i stedet for å bumpe den seks år gamle anmeldelsestråden. Hva gjør dere G30-brukere med den elendige klypa på senderen? Mista den (og dermed lyden) tre ganger i løpet av forrige gig, det var ikke noe særlig stas :P

Er avhengig av å kunne bytte gitar kjapt i løpet av gig, så gaffa er ikke et alternativ. Kunne jo kjøpt en ekstra sender, men det må bli på nyåret eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster her i stedet for å bumpe den seks år gamle anmeldelsestråden. Hva gjør dere G30-brukere med den elendige klypa på senderen? Mista den (og dermed lyden) tre ganger i løpet av forrige gig, det var ikke noe særlig stas :P

Er avhengig av å kunne bytte gitar kjapt i løpet av gig, så gaffa er ikke et alternativ. Kunne jo kjøpt en ekstra sender, men det må bli på nyåret eller noe...

Jeg har noen ekstra sendere til G50'n min med oppgraderte Lavakabler (original kablene er tvilsomme greier, men til G30 trenger du jo bare Jack/jack uansett)

Vurderer å oppgradere til en bedre Wireless, brukt kabel de siste konsertene og foretrekker lyden.

Hvis jeg går for det har jeg sikkert noen til salgs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnt det før. Jeg kjøpte en slik, og fester i beltet. Har alltid minst tre gitarer jeg bytter mellom på spillejobb. Funker glimrende. http://www.musiciansfriend.com/accessories/neotech-wireless-pouch

Borrelås er ikke kjapt nok når trommisen vanligvis begynner å telle opp nesten før forrige låt :lol: Men skal ha den i bakhodet. Kanskje det går an å modde klypa så den sitter bedre? Er jo helsikes dårlig design dette, savner Mipro-senderen som faen allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borrelås er ikke kjapt nok når trommisen vanligvis begynner å telle opp nesten før forrige låt :lol: Men skal ha den i bakhodet. Kanskje det går an å modde klypa så den sitter bedre? Er jo helsikes dårlig design dette, savner Mipro-senderen som faen allerede...

Når du fester sender i beltet på brokji, napper du bare kabel ut av gitaren, skifter gitar, plugger kabel i gitar, og du er good to go... Jeg skjønner sannsynligvis ikke problemet her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg ha lenger kabel, pga. at gitaren ikke nødvendigvis er i samme posisjon hele tida. Bajas på scena, som nevnt :lol: Så er nok nødt til å feste den i reima ja.

Halv meter holder lenge så fremt man ikke kjører Yngwie style. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.