Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

telecaster-jungelen


arneK

Anbefalte innlegg

Heisan, har et tema somjeg lurer endel på, Hvor kan man finne en noenlunde grei oversikt over Telecastermodeller, og hva disse står for, prismessig og kvalitetsmessig, blir jo helt forvirret av alle disse begrepene: Fender /squier, Baja, custom, classic vibe,single coil vs humbucker , thinline og så bortetter... er det bare Made in USA som gjelder kvalitetsmessig, er det enkelte årganger som regnes som dårligere / evt bedre enn andre?

Forvirret nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig et bra blad! Sikler på tele om dagen, og heller litt mot Squier classic Vibe. Har ikke funnet noen brukt enda, men er ikke en formue for en ny en heller. Er forøvrig enig i at det er en jungel, og det er utrolig hvor mange variasjoner man har greid å lage av en så enkel gitar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig med sånn litteratur. Man går fort fra å være fornøyd med en classic vibe til å pantsette huset for en blackguard. Evt feriebudsjettet for en CS replica

Hver gang jeg ser gamle opptak med Roy Buchanan rykker det i magen etter en blackguard.

Så må jeg minne meg selv på at jeg aldri beholder gitarer uten trem

Endret av djupnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.