Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Steder som trykker CD


Anbefalte innlegg

Hei

jeg prøvde å søke i forumet men fant ingenting på søket mitt.
jeg ser etter steder i norge som trykker cd skiver.

før har jeg brukt: mediakollektivet.no (men de har gitt seg virker det som) også cdproduksjon.no.

noen her inne som vet om noen rimlige og bra steder? å har errfaringer med noen av dem.

takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg, jeg har googlet masse. og funnet alle de stedene pluss haugevis av andre.

derfor jeg lurer på errfaringer hos stedene. for det har jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da misforstod jeg litt, men i og med at spørsmålet var: "noen som vet om..."

Tipper de firmaene øverst på Google-søket er grei skuring og seriøse aktører. Du sender lydfiler og coverdesign i gitte format, betaler en sum og de trykker opp cd'er og sender til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da misforstod jeg litt, men i og med at spørsmålet var: "noen som vet om..."

Tipper de firmaene øverst på Google-søket er grei skuring og seriøse aktører. Du sender lydfiler og coverdesign i gitte format, betaler en sum og de trykker opp cd'er og sender til deg.

tar mann alltid det første og beste så går mann som regel på en smell :P har forhørt meg mye rundt anngående priser osv.

det blir brått noen tusen kr å spare på dette.. ikke bare ta den første og beste som gjør jobben ;)

med mindre mann har nok av cash til å slenge rundt seg (men er vel en ytters liten % av oss musikkere som har det) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vil bare informere andre som er ute etter steder å trykke CD platene sine.
Nå har jeg mailet utallige steder i Norge som trykker skiver å fått tilbud ifra levrandørene.

Tilbudene jeg fikk var på:
- 1000ex trykket CD (ikke brente plater)
- 16-20 siders booklet

- Fult fargetrykk på booklet, inlay (front & back) & på CD
- Transparent inlay

Dette er de 3 rimligeste stedene (kun noen hundrelapper forskjell ifra levrandør til levrandør) Ifra 14.000 til 14.500 på de to første.
Engel Produksjon fikk jeg pris på 15.500kr.
Alle prisene er inkl moms.

Klaus Hennum Produksjon
Dicentia Norge

Daniel Engen Produksjon

Håper dette kan hjelpe noen andre som leter etter de rimligeste stedene å trykke produksjonen sin.

Endret av remogra2001
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Styr nå for guds skyld unna Demofabrikken... Printene ser ut som noe fra en hjemmeprinter og cd-innleggene var klippet for hånd (!) Den "hvite" cden var gulhvit så ja..alt ble helt feil med produksjonen egentlig. Men noen reklamasjon var ikke mulig. "Syntes de var fine jeg" var svaret jeg fikk.

Har gode erfaringer fra Daniel Engen og spesielt Dicentia.

Endret av gibsonparrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.