Web Analytics
Jump to content

Gitarist ønsker å starte U2 coverband i Kr. Sand

Affen
 Share

Recommended Posts

• 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Anti-Virus
      Har en Danelectro U2 som jeg etterhvert tenker på å selge. De sjeldne gangene jeg spiller elektrisk bruker jeg Telecasteren. Kjøpte denne brukt på begynnelsen av 2000 tallet. Hva kan jeg forvente å få for denne? 1000kr?

• By Affen
      Erfaren gitarist søker musikere til å starte hobbyband i Kristiansand/omegn. Inspirert av band som Slipknot, Stone Sour, U2, Staind, Neil Young, Alice in Chains, Pearl Jam, Counting Crows etc etc.
      Liker å spille både covers og egne låter.
      Kan være behjelpelig med å skaffe øvingrsom om ønskelig.
    • By Henna96
      Lead gitarist søker band i Kristansand. Jeg er en mann på 20 år som nettopp flyttet fra Stavanger. Jeg har spilt i band i et par-tre år tidligere så har en del sceneerfaring. Jeg har spilt i rundt 7-8 år Jeg er interessert i alt fra blues/jazz til hard rock/melodisk metal. Jeg kan noe teori men har ingen utdannelse innen musikk. Er kreativ, og har inspirasjon fra artister som Paul GIlbert, Nick Johnston, Jeff Beck og mange fler. Jeg er også interessert i å starte et nytt band om det er nødvendig.
    • By Affen
      Er ute ette anbefalinger på fuzzpedaler, i prisklassen rundt tusenlappen.
      Har tidligere mekka to kits fra Musikding, og likte klart germaniumversjonen bedre enn silikon, men ingenting er skrevet i stein.
      Spiller mye U2 og U2 ish musikk
    • By Affen
      Har med vilje latt være å dele innspillinger/videoer av megselv her inne da dere jo er eliten og sikkert meeeget kritiske
      Nå har jeg nå enn da laget en Youtubekanal der jeg spiller U2 låter, da jeg er over snittet fæææn
      Målet er IKKE å høres eller spille 100% likt The Edge, men om det høres ok ut er det jo en fin bonus
      Vær snille med meg da

• Siste aktive tråder

• David, størrelse betyr ingenting,......🙄 😁,
    • Jeg vil bruke dette gripbrettet hvis jeg får det til, så kan jeg spare det som jeg bestilte til et fremtidig prosjekt istedenfor. Etter binding er ferdig så skal jeg borre ut og lime inlays, også de små  på siden... artig når jeg klarer å la være med fuckups. Har tidligere brukt mye tid på å rette opp og korrigere for diverse feil  ,så langt alt vel på denne. Venter på deler fra gitarist.no, og etpar kjøp på finn. Edit: har veldig stor nytte av disse firkantede aluminiumsrørene, de er helt rette, har skarpe hjørner, veier lite . Jeg  bruker de til planering av treverk, til å frese beine kanter langs, og nå til å lime bindingen, jeg lot gripbrettet ligge litt innafor kanten sånn at bindingen blir liggende flush med underkanten av gripbrettet. Satt på en stripe maskeringstape for å ikke lime gripbrettet fast i aluminiumet. De klypene er også hendige til diverse ting. Liming f eks, istedenfor tvinger. 
    • Binding på gripbrett.
    • Kjøpes fra StewMac, limes med polyeuretan-lim. Jeg bruker Titebond sine lim til alt, trelim, superlim og poly
    • Photoshoot med dette beistet ved "Sverd i fjell", flott søndagsmorgen må jeg si... 🙂  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.