Gå til innhold
Virus

Danelectro U2

Anbefalte innlegg

Har en Danelectro U2 som jeg etterhvert tenker på å selge. De sjeldne gangene jeg spiller elektrisk bruker jeg Telecasteren. Kjøpte denne brukt på begynnelsen av 2000 tallet. Hva kan jeg forvente å få for denne? 1000kr?

891ADD57-C395-46FD-8EAE-A1C2A926A0CB.thumb.jpeg.4ed560a228e8d585322e8b94a66b25d2.jpeg

0C9391FF-82AF-41F3-BAAE-2CDFD6A5743F.thumb.jpeg.6b29ef07ed43aa1871668686d48ab182.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000,- er nedre delen av skalaen syns jeg. Dette er jo coole greier, og selv om de ikke er verdens beste instrumenter så har de masse sjarm og mojo. 

Jeg kunne tenkt meg en, bare ikke akkurat nå. Überfrekk farge på den du skal selge.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at de ligger mellom 250 og 400 euro på reverb.com. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Superfet:). Er jo latterlig mye mojo for en tusenlapp, burde overby Osama men har jo allerede en fra før.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Affen
      Er ute ette anbefalinger på fuzzpedaler, i prisklassen rundt tusenlappen.
      Har tidligere mekka to kits fra Musikding, og likte klart germaniumversjonen bedre enn silikon, men ingenting er skrevet i stein.
      Spiller mye U2 og U2 ish musikk
    • Av Affen
      Har med vilje latt være å dele innspillinger/videoer av megselv her inne da dere jo er eliten og sikkert meeeget kritiske
      Nå har jeg nå enn da laget en Youtubekanal der jeg spiller U2 låter, da jeg er over snittet fæææn
      Målet er IKKE å høres eller spille 100% likt The Edge, men om det høres ok ut er det jo en fin bonus
      Vær snille med meg da

• Av Affen
      Det gledes i heimen! Korg A3! Himmelen for en ihuga The Edge fan som meg
    • Av Affen
      He en stund drømt on å starte et U2 coverband da jeg er over gjennomsnittet fan
      Søker trommis, bassist og vokalist til dette prosjektet, bor i Kristiansand.

Er det forresten noen der ute som vet om flere sider jeg kan annonsere dette på?
    • Av Affen
      Jeg har en Danelectro `63 og har lyst å oppgradere poter og caps.
      Denne har singlecoils, men montert 500k potter. Er ikke det mer vanlig for humbuckere?
      Hva vil skje med lyden om jeg monterer 250k?
      En annen ting jeg så var at den hadde cap`er på både volum og tonekontrollen. Hva gjør den på volumkontrollen?
      Hvilke caps er å anbefale for oppgradering?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.