Gå til innhold
Affen

Gitarist søker band/musikere, Kristiansand og omegn

Anbefalte innlegg

Erfaren gitarist søker musikere til å starte hobbyband i Kristiansand/omegn. Inspirert av band som Slipknot, Stone Sour, U2, Staind, Neil Young, Alice in Chains, Pearl Jam, Counting Crows etc etc.
Liker å spille både covers og egne låter.
Kan være behjelpelig med å skaffe øvingrsom om ønskelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Henna96
      Lead gitarist søker band i Kristansand. Jeg er en mann på 20 år som nettopp flyttet fra Stavanger. Jeg har spilt i band i et par-tre år tidligere så har en del sceneerfaring. Jeg har spilt i rundt 7-8 år Jeg er interessert i alt fra blues/jazz til hard rock/melodisk metal. Jeg kan noe teori men har ingen utdannelse innen musikk. Er kreativ, og har inspirasjon fra artister som Paul GIlbert, Nick Johnston, Jeff Beck og mange fler. Jeg er også interessert i å starte et nytt band om det er nødvendig.
    • Av Affen
      Er en 33 år gammel(!) kar som lager egne låter i poprock/alternativ sjangeren. Melankoli er et stikkord.
      Jeg gir ut min første EP mandag 4 mai.
      Søker backingband, trommis, bassist og evt. en ekstra gitarist. Satser på øvinger, låtskriving evt studioinnspilling.
      Du bør være samarbeidsvillig, stabil, pålitelig og helst min. 25 år gammel. Ingen maksalder. Gamle folk rocker jo best Skjult innhold - vennligst logg inn/emoticons/Diverseekstraikon_wink.png" alt=";)" srcset="/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">
      Min side på facebook: Skjult innhold - vennligst logg inn
    • Av Affen
      De Navnlause er på utkikk etter bassist.
      Vi øver inn kjente og kjære rockelåter fra 70-tallet frem til i dag og satser på spillejobber på sørlandet.
      Vår facebookside: Skjult innhold - vennligst logg inn
      Vi har eget øvingslokale på Søm i Kristiansand.
      Du bør være: 25 eller eldre, være stødig på bass og brenne for musikk.
    • Av Affen
      He en stund drømt on å starte et U2 coverband da jeg er over gjennomsnittet fan Skjult innhold - vennligst logg inn/emoticons/Diverseekstraikon_smile.png" alt=":)" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">
      Søker trommis, bassist og vokalist til dette prosjektet, bor i Kristiansand.

Er det forresten noen der ute som vet om flere sider jeg kan annonsere dette på?
    • Av asbjoernmichno
      Hej
      Jeg hedder Asbjørn, er dansk og elsker at rocke med en fed sang på guitaren.
      Men det er som om der mangler noe?
      Jeg søker en makker som er med på at jamme de fede folk/rock sange fra 60/70 tallet og evt. noe nyere.
      Så spiller du guitar, bas, mandolin, banjo, mundharpe, eller et andet instrument, (evt. synger) og er du giret på at jamme,
      så ring eller skriv med en gang Skjult innhold - vennligst logg inn/emoticons/Diverseekstraikon_smile.png" alt=":)" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">
      Niveauet er middels til svært bra Skjult innhold - vennligst logg inn/emoticons/Diverseekstraikon_smile.png" alt=":)" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jeg har spillet i en snes år. Jeg er 27 år, og bor og jobber i Kristiansand.
      Noe af det som jeg spiller mye er Hendrix, Dylan, Creedence, Clapton, Eagles, The Band.
      vi kan møtes til en jam, og se om det swinger.

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.