Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Charvel San Dimas.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

Da ble det jaggu en Charvel på meg! I en måned nå har denne gitaren vært inn og ut av butikken flere ganger og vær gang har jeg vært for treig.

Men denne gangen var den personen litt treig og gikk over reservasjons tiden. Da fløy The Captain rett inn og plukket den med seg :)

Dette er da en 2004/05 USA lagd Charvel San Dimas. Den har 1 Seymoure Duncan SH-4 og 1 Seymoure Duncan SSL3 må si at disse låter krutt!

Ulakkert hals som bare er en drøm. Er akkuratt som å stryke en kvinne på innsiden av låret :P Låsbare stemmeskruer av ukjent merke. Har ikke sjekket disse opp.

Ett par små merker men veldig lite med tanke på alderen. Er kjempe fornøyd med kjøpet, men må dessverre si hade til Gibson Les Paulen min som ikke får så mye spilletid lenger.

De som vil ha en kjempe pris på den send meg en PM.

Og noen av dere lurer nok på hva jeg betalte for Charvelen. 4500,- med koffert :D

2vhsrif.jpg

244zekp.jpg

v8j8o.jpg

Og pus godkjenner dette kjøpet :)

1iimhj.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at pusen tenker " Kan noen ta denne ekle greia ut av den fine nye doen min? Den er i veien!"

Veldig fin katt, forresten. Savner å ha katt.
Fin gitar, også. Et ekte eksemplar av arten. Den har kanskje en pickup for mye, og den ene skulle ha stått litt på skrå, (for superstratfunamentalister), men ellers er den jo absolutt innertier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at pusen tenker " Kan noen ta denne ekle greia ut av den fine nye doen min? Den er i veien!"

Veldig fin katt, forresten. Savner å ha katt.

Fin gitar, også. Et ekte eksemplar av arten. Den har kanskje en pickup for mye, og den ene skulle ha stått litt på skrå, (for superstratfunamentalister), men ellers er den jo absolutt innertier.

Katt er koselig å ha :) Har en til, men den er ikke så interessert i gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.