Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Esp MII


kongssund_

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

Gammel tråd, men du følger vel enda så jeg prøver.

Hvilken årsmodeller er disse girarene dine? Jeg spør fordi fra 2008 endret ESP hals tykkelsen fra thin U til extra thin U. Selv er min M-ll (desverre) fra 2007. Jeg er nyskjerrig på hva du tenker om halstykkelse.

Endret av jonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, de gjorde det, ja. Prøvde en Hanneman-signatur en del år siden, der likte jeg ikke halsen i det hele tatt.

ESPen jeg nettopp solgte var fra 2007, og den ESPen jeg har er fra 2009 (riktignok en M-I). Sistnevnte har en perfekt halstykkelse, men den M-II synes jeg ble litt for flat og bred. Omtrent motsatt av det jeg syntes om Hanneman-signaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både M-l og Jeff Hanneman har ultra thin U i allefall 2009 modeller iflg katalogen. Men JH har smalere gripebrett, i allefall smalere nut (2mm) altså tettere strenger, kanskje det du ikke likte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, jonta skrev:

Både M-l og Jeff Hanneman har ultra thin U i allefall 2009 modeller iflg katalogen. Men JH har smalere gripebrett, i allefall smalere nut (2mm) altså tettere strenger, kanskje det du ikke likte?

Det kan godt hende, føltes iallefall helt feil (står 'thin u' på hjemmesida). ESP til gitaristen i bandet har noe av det samme, kjennes nesten dypere enn bred, hvis du skjønner. Halsen på M-I min har jeg ikke funnet igjen på noen av de andre ESPene jeg har prøvd (dvs kun 5-6 stk). 

Endret av WelhavenT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.