Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kan en kjøpe Midi 5-pin socket og USB socket?


Anbefalte innlegg

Hei,

Holder på å bygge meg ett effect rack, hvorpå pedalene kommer til å stå under ett plexiglass.

En av disse pedalene er en TC Electronic Trinity reverb.

Switching gjøres av Voodoo Lab GCX... midi styring altså.

For at alt skal se ryddig og "neat" ut, så skal jeg sette på en bakplate hvor all ledningsstyr skal ligge bak så kan jeg kople til gitar og strøm rett i panelet.

Jeg har bestilt opp en 230VAC socket samt noen jack-innganger, men skulle gjerne hatt en USB socket og en MIDI-inngang på bakpanelet også.

Så det jeg lurer på er om noen kan gi meg tips om hvor jeg kan få kjøpt noe slike plugger?

USB socket må gjerne (les: helst) være slik at jeg bare plugger inn en USB kabel bak også framfor lodding... MIDI plugg klarer jeg fint å lodde.

Tidligere så kunne 4Sound bestille slikt til meg, men de har nå lagt ned i byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worst case, så har thomann alt du trenger, men da koster det noen kroner per del, pluss en hundrelapp i frakt, pluss ventetid. Anslår en uke i frakt, og cirka en uke med hyling, skriking og bannlysing av ubrukelige folk hos fortollingsavdelingen til posten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.