Gå til innhold
gitarleik

Zion guitar technology?

Anbefalte innlegg

Ligger ein Zion E-series GT som eg har kikka litt på. Så vidt eg har forstått er dette budsjettmodellen til Zion, men virker allikevel som kvaliteten er bra. Er det nokon som har erfaringer med denne modellen eller Zion generelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken Hoover er jo en respektert man og det er(var..)gode gitarer, men resale value på de er horribel!

Dvs at man kan gjøre et meget godt kjøp(mye gitar for penga) men man kommer ikke til å få igjen noe særlig hvis man vil kvitte seg med den igjen.

Tror de har litt 80talls stigma ved seg, mye fancy graphics, EMG's osv.

Prøvd 3-4 stk, men aldri noen GT serie.

Endret av Debris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Ziongitarene er bra kvalitet. Nå er det vel 15 år siden jeg prøvde en sist og aner ikke hvilken serie det var. Jeg kjenner en meget dyktig gitarist som har en Zion og er kjempefornøyd. Han kjøpte den fordi den var til salgs veldig billig. Dem står seg ikke bra i pris.. vet ikke hvorfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har sett at videresalgsvverdien er all verden, men kan allikevell vera verdt det man får ein god pris. Synes dog det er litt rart at det er så sinnsjukt lite info om disse gitarene ute på nettet, i forhold til andre bontique merker.

Endret av gitarleik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.