Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGDs!


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hans Hansen

Fine gitarer.

Hvordan er den Greco Jr'en? Bra greier?

Den er faktisk jævlig bra! Den har godt med bite i seg og sparker godt i fra seg! Veldig fornøyd med den, tror faktisk jeg ikke skal oppgradere noe på den, iallefall foreløpig. Kanskje bein nut etterhvert men ingen hast. Finner du en sånn er det ingenting å lure på, kjøp kjøp kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Er en kar som selger en åttitalls-Tokay på facebookkjøpogsalgforumet:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151952340280168&set=gm.10152332602462216&type=1

Klarer Frank å stå over denne?

Lett:)

For det første skal jeg ikke ha flere gitarer i år, for det andre er det nok ikke en high end Tokai og for det tredje har den den grelleste DDE fargen jeg vet om, så LETT at jeg står over :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest Hans Hansen

Update siden sist: Tokai LS 80 er solgt, Tokai LS 60 er ute for salg, Greco EJR-82D er helt sjef og skal ikke selges:)

Her er flere bilder av den: https://onedrive.live.com/redir?resid=51AAB58675C32865%21642

Den har en Bare Knuckle Nantucket P90 i seg, er litt usikker på om den har original elektronikk, kanskje noen forstå-seg-på-ere her kan si noe om det.

Har bestilt en Faber TPWC-59 Compensated Wraparound tailpiece til denne. BTW, selger stolen som sitter på nå for en 100ings om noen skulle være interessert.

Kommer en ny NGD post for Gibson R8 om en uke el to samt en for Yamaha SA2000.

God gitar helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.