Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarundervisning trondheim


pettersenper

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kan tenke meg å gå på gitarundervisning i Trondheim, men de fleste skolene som er her er ganske dyre. 3-400 kroner for 25-30 min er mye for en student.

Jeg ser at puls musikkskole krever litt mindre, rundt 210kr for 25 min, men jeg er usikker på hvor bra den er. Noen som har erfaring med dem?

Noen andre ikke altfor dyre steder/gitarlærere dere vil anbefale?

Jeg spiller klassisk gitar.

Endret av pettersenper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noen som gir timer, men tenker umiddelbart at klassisk er et snevrere marked enn gitar ellers. Er du på et høyt nivå vil det være vanskeligere å finne lærere som holder god standard.

Har du hørt på konservatoriet? Der kan du være heldig og finne en klassisk gitarist som har tid og behov for litt inntekt. Disse har som regel ikke mye tid, så du skal være heldig om du får innpass.

Det finnes en lærer på Katta som jeg har god erfaring med, og det er Håvard Kvarving - om han er tilgjengelig vet jeg dessverre ikke. Skader ikke å spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Dei kjente dessverre ingen.

Hei. Jeg studerer på konservatoriet i Trondheim (holder på å avslutte masteren nå) og har spilt gitar i ca 17 år. Jeg underviser på alle slags gitarer og i alle sjangre. Jeg vil ta 350 kr for 1 time. Ring meg på 47611202 hvis du er interessert!

Mvh,

Sindri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.