Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til Metal/Hard Rock amp!


Torri98

Anbefalte innlegg

Å låse seg på hva et instrument bør- og skal spille er farlig. Det er flott at noen vil spille andre lydbilder og frekvensområder enn hva normen skulle tilsi. Amper var heller ikke ment å vrenge...

Endret av tronni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å låse seg på hva et instrument bør- og skal spille er farlig. Det er flott at noen vil spille andre lydbilder og frekvensområder enn hva normen skulle tilsi. Amper var heller ikke ment å vrenge...

Sant, men å skru vekk det eneste som gjør at man faktisk hører hva gitaren spilles? Meeeh...

Det er klart man kan tweake noe verre og få til en scoopa lyd som fortsatt er godt definert i studio, men jeg vet per dags dato ikke om noen amper som gir «instant black album-lyd» ved å dra ned mid-poten :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jo selfølgelig ikke 100% scooped mids da, må høre litt av hva jeg spiller, men bare mer som: Bass3-5 Mids4-5 Treble 7-10

@askret : Bor i Sandnes, kan KANSKJE ta en tur, men må overtale fattern til transport først :P

Endret av Torri98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo greit det, men førstemann med penger får den....

Det er faktisk 4 stykker som sitter og tenker på denne nå, men altså ikke solgt enda.

Det var nesten nedtur å spille på den og Roadsteren samtidig i kveld.. En Kina-amp til 7-8000 kroner er jammen ikke langt unna en Mesa med Rectifierkabinett og en prislapp den gang på godt over 30000...... Faktisk veldig like i lyden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.