Gå til innhold
  • Bli medlem
Kossoff

EBMM Armada

Anbefalte innlegg

Bør helst teste MM gitarene før du kjøper. Har hatt en Sterling JP 100 og en MM Luke III med rosewood hals, og begge har hatt problemer med dead spots på halsen.

Var faktisk verre på Luke III en på Sterlingen! begge var bestilt ifra Statene!

Men når det skal sies så er det få halser så er bedre en MM sine!

Skikkelig smooth feel!!!

Kan være tilfeller. Mulig att noen instrumenter må etterbehandles etter en slik import tenker jeg, med tanke på klimaforskjellene.

Nettopp fått meg en MM Silhouette hsh, ikke funnet no deadspots eller lignende som plager meg hittil! Det eneste som er uvandt for meg er hvordan trem'en føles i forhold til suhr (wilkinson) og lignende sine trem's

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tilbake til Armada

Du har ikke tilgang til å se bilder i dette emnet

Har nokon prøvd den?

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ambivalent ang. denne. Noe er litt rart i forhold til proposjonene. Headstocken blir for liten i forhold til kroppen syns jeg. Designet på kroppen er ikke helt min kopp med te, men den er nesten der. Blir bare litt too much linjer og kontraster.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående deadspots på gitarhals. Skulle virkelig likt å få demonstrert et ekte "deadspot"! Har enda ikke funnet det... Det man derimot vet er at noen posisjoner låter bedre, men det har ikke no med resonanspunkt i hals å gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dobbelthals-kitet mitt har dead spots på en av halsene. Det er ganske merkbart, det går ganske enkelt ikke an å få en tone ut av gitaren i den posisjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.