Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Minste og beste duppeditt til reisegitar på hotell?


Tommern

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal være min første tanke tro, og ikke låse meg til headsets.

Har lest litt, og har jo både MacBook og iPad, så trur kanskje jeg skal gå for en Apogee Jam... skal sjekke litt mer... :)

Jeg har sjøl en iRig. Sånn passe mellomfornøyd, men jeg fikk den billig. Bruker den nesten ikke. Den går bare til iPhone/iPad, ikke til Mac. Apogee Jam skal ha mye bedre A/D og funker både med Mac og i-dingser. Har lurt på den sjøl, men jeg har jo strengt tatt annet som gjør den jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Lite sent kanske men om du kan tänka dig att använda hörlurar så hade jag absolut gått för iPad + JamUp (app) + Bias (app) + ett sätt att få in gitarkabeln i iPaden på (själv kör jag iRig Pro). Låter kanon och funkar kanon. Om du vill ha det ännu mer portabelt så kan du köpa en iPod Touch och köra JamUp + Bias (kommer antagligen väldigt snart till Touch) på den. Då har du sketabra ljud i en ännu mindre förpackning. I tillägg har JamUp en Jam-funktion som är genial, bara lalla upp en sång och jamma med, raj, raj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite sent kanske men om du kan tänka dig att använda hörlurar så hade jag absolut gått för iPad + JamUp (app) + Bias (app) + ett sätt att få in gitarkabeln i iPaden på (själv kör jag iRig Pro). Låter kanon och funkar kanon. Om du vill ha det ännu mer portabelt så kan du köpa en iPod Touch och köra JamUp + Bias (kommer antagligen väldigt snart till Touch) på den. Då har du sketabra ljud i en ännu mindre förpackning. I tillägg har JamUp en Jam-funktion som är genial, bara lalla upp en sång och jamma med, raj, raj.

Ikke for sent i det hele tatt :)

Jeg har faktisk ikke fått gjort noe med det enda, har hatt for mye å gjøre med jobben. Jeg har vel egentlig landet på at jeg syntes iPad løsningene er mest interessante. Men det betyr at jeg må ha med iPaden når jeg reiser. Det er litt pes, for jeg er uansett nødt til å drasse på Mac'en, så det optimale hadde vært en duppeditt, + noen apper, som kunne brukes på både Mac og iPad.

Sikkert fler enn meg som er interessert. Just keep it comin'.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

    • Jeg har en Peavey Valveking røramp. men plutselig virker ingen knapper, hverken volum eller tone kontroller. Men det er fortsatt lyd i den? Hva er feil? noen tips fra dere mottaes med takk. mvh Jan .  
    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.