Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD(veldig forsinka) Mayones Setius GTM 6


metalhead

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne av Denyeverything her på forumet for en stund siden.

Dette er nok det beste gitarkjøpet jeg har gjort, i hvert fall med tanke på hva jeg betalte for den.

Kjøpte denne for å erstatte Straten som jeg hadde før. Etter å ha blitt vant til den slanke halsen på Exploreren det siste halvåret, så var det vanskelig å venne seg til den mye tykkere C-profilen på straten. Solgte straten og endte opp med mellomlegg på 1000kr.

God sustain, fin hals og fine pupper. Bridgepickupen står dog i fare for å ryke til fordel for en SD sh-5 eller noe lignende.

Jeg syns den er litt tam på high-gain. I så fall så skifter jeg til en two-way switch for coil-tap på bridgepickupen.

Det var i utgangspunktet meningen å kjøpe enda en øks på høstparten, men dette kan se ut til å bli nedprioritert.

Hvis ikke så hadde jeg nok beholdt den slik den er.

Last but not least...

IMG_0755_zps2d6299e9.jpg

Endret av metalhead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk! :) Lot en kompis som er tidligere gitarmaker ta en kikk på den. Eneste han kunne bite seg merke i var at String-thru-hullene var litt ujevnt borret, samt at det var tydelig at flammetoppen var touched-up med pensel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er heller ikke perfekt sånn håndtverksmessig. Har et par punkter de bomma på ved bindinga pga maskering. Hadde min på båndsliping og pussa ned noen skarpe kanter på nøtta , samt litt fjerning av skjegg. Men det er vel egentlig kun lakkfeilen som er på Mayones sin kappe. Er ikke skremt bort fra å prøve flere Mayones ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.