Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jem nr 5 i hus


stensen

Anbefalte innlegg

Skulle nok begynt å samle på Jem for en 10-12år siden når ingen ville ha dem.

Husker det kom inn en fyr med en rosa en der jeg jobbet og ville selge den. Butikken var ikke int.

Spurte om jeg ville kjøpe den men jeg var ikke int selv om jeg hadde en annen Jem på den tiden(den hvite)

Hadde fått den for 3K!

Burde nok kjøpt den:) hadde en gul en på hånden og for ca det samme.

Dukker ikke opp for det lenger i dag etter att 80talls rockeøkser ble litt i vinden igjen.

Ser fortsatt ganske billige Jem's på Japanske bruktsider da.

eBay tar så mye for å selge der etter at de kjøpte PP så der er det meste overpriset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Har denne selv, men vurderer salg...dog jeg skal ha mer enn 4300kr for den ;-)

..forresten.. privatkjøp på dyrere greier over ebay. Betalte du moms og toll og tull, eller fikk du han til å sende som "gave" ?

Endret av GonWild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nok begynt å samle på Jem for en 10-12år siden når ingen ville ha dem.

Husker det kom inn en fyr med en rosa en der jeg jobbet og ville selge den. Butikken var ikke int.

Spurte om jeg ville kjøpe den men jeg var ikke int selv om jeg hadde en annen Jem på den tiden(den hvite)

Hadde fått den for 3K!

Burde nok kjøpt den:) hadde en gul en på hånden og for ca det samme.

Dukker ikke opp for det lenger i dag etter att 80talls rockeøkser ble litt i vinden igjen.

Ser fortsatt ganske billige Jem's på Japanske bruktsider da.

eBay tar så mye for å selge der etter at de kjøpte PP så der er det meste overpriset..

Vil du tipse meg om noen av de Japanske bruktsidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Har denne selv, men vurderer salg...dog jeg skal ha mer enn 4300kr for den ;-)

..forresten.. privatkjøp på dyrere greier over ebay. Betalte du moms og toll og tull, eller fikk du han til å sende som "gave" ?

Send meg en PM ;)

Endret av stensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.