Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jem nr 5 i hus


stensen

Anbefalte innlegg

Kastet meg på et bud 7 sekunder før slutt og fikk denne 1999 JEM DBK for4300 kr. Det er meget billig. Det var bare et bilde av gitaren i annonsen og det var uskarpt. Jeg tok sjansen. Duden med 100% positiv tilbakemelding på Ebay beskrev den som In excellent condition. Han må ha vært full. Sprekk i plekterbrett rusten nedsliltt sadel på tremolo. Møkk og drit overalt. Halsen var heldigvis ok. Etter en lang kveld med skraping av dritt på gripbrett. sitronolje, nye strenger, litt justering av strengehøyde og trussrod begynner det å ligne på noe.

Kommer aldri til å forstå hvorfor enkelte lar gitarene sine av en hvis pris/kvalitet se ut som søppel.

.

post-7278-0-23437400-1367009311_thumb.jp

post-7278-0-93842900-1367009333_thumb.jp

post-7278-0-37109400-1367009355_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Du må begynne å gå for de med kul farge snart. ;)

Det er helt korrekt. Og du har så rett. Den grønne LNG er stort sett umulig å få tak i . Rosa SK og gul DY eller VDY blir neste. Men det blir nok ikke i år.

Er redd for at 74 stratten min ryker for å skaffe " neon " Jem,s. Noe som sikkert flere vil fraråde meg.

Men er men hekta så osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, fin samling :) 4300kr var jo latterlig billig, må man "bo" på ebay for å få kjøpt så billig?

Jeg er innom 4-5 bruktsider 3 ganger i døgnet. De enste Jem'ene som kan gå så billig (utenom 555 ) er BSB'n og DBK'n

De er ikke så "hotte". De gode dealene er mulig dersom annonsen ikke viser gitaren ordentlig, eller at gitaren har små hakk

andre kosmetiske ting. Det kan jo enkelt fikses med neglelakk. Ligger en gul JEM VDY på ebay (fra Nederlandsk bruktshappe) som ikke blir solgt

fordi den ikke har original tremolo. Og en rosa SK som er falmet i fargen. Så hvis man kan leve med små skavanker som holder de mest hardbarka samlerne unna er det mulig og gjøre et godt kjøp.

PS BSB'n kjøpte jeg i Danmark for 6000,- Den lå lenge på Dba.dk (Danmarks svar på finn.no) den hadde noe heftige hakk langs hele kanten

som er poppet ut med loddebolt på våt fille og så flekket med grønn hobby maling.

På blocket.se holdt jeg på å kjøpe en VSBL. Den lå ute først til 12.000 så gikk den ned til 9.000 og forsvant på dagen. 8000 NOK

for den er billig. Men det er en rosa SK og gul DY som er første pri. Hvis noen vet om noen som vil bytte mot min 1974 stratocaster

så gi meg beskjed.

Endret av stensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, nå har du flere enn meg :angry:

Men jeg har denne, sånn bare for å være ekkel.

Fet øks.

Jeg solgte nettopp en gul RG 350MYE med Dimarzio breed i bridge som låt ganske fett. Dette gjorde jeg kun for å trigge meg selv til å skaffe meg en DY eller

VDY. Og før eller siden så kommer en i hus.

Hvilke andre JEM's har du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.