Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker til 5000,-


Fredrik

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eller du kan skippe shitten og spare mer penger ..

Diezel og Bogner er gode greier :P hehe

Så lenge du ikke kjøper marshall så er jeg fornøyd ...

seriøst though , jeg tror du bør spare penger og heller få en god amp om litt :P hehe .. som du kan ha leeeenge ...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah!

that brings me to another topic ...

Etter å ha lest gode gode anmeldelser og fått høre mange varme ord om ENGL - Powerball , og dens "lynkjappe og agressive vreng" og "fyldige clean lyd" så dukket jeg plutselig opp foran en slik Engl amp på en oslo tur . Den sto inne på Immerslund .....

Jeg satt med ned , med mange forskjellige gitarer , en ibanez , en les paul og en strat til slutt ..

HERREGUD FOR EN DRITTAMP!!!! den låt jo så dritt . Vrengen låt som en Marshall transistor combo med en Boss MetalZone foran !! uansett hvordan jeg skrudde og hva slags gitar jeg hadde .... Og cleanen var spinkel og ekkel og dugde ikke til noe som helst !

og denna toppen koster 17 000 ..... ehmm... anbefales å ta avstand fra..

Just a heads up .. den ampen stinker .... æsj .. heller roland cube 30 eller no sånnt ass. for den var direkte smerte å spille på ....

hehe ...

-Nilsefix-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! :shock: Shiiit as... Av alle amper, så synes du den stinker?

Meget mystisk, har testet samme ampen flere ganger, og har hver gang gått ut av butikken med stor bulk i buksa etterpå...

Men det er jo meg... Rart det der; at smaken er som baken: Den stinker (eller noe slikt, husker ikke helt det ordtaket....)

Meget mystifistisk... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke den heller ,... for tynn lyd ...

Men du med det styggerare nicket :P hehe ..

var det ikke du som drev å forsvarte slipknot? da er det ikke rart du får "bulk i buksa" av drittlyd da ...

Et slipknot album er jo 70 minutter med et lydbilde som høres ut som en kamel som har gått tom for væske midt i ørkenen

juki

And im Really back

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med Vai-lyden, altfor tynn og spinkel, Carvin er lissom ikke gitarmerket.

Ellers kan jeg ikke si meg enig i at Powerball lyder noe særlig ille, jeg synes den er drit kul amp, hakke testa den så mye, men det inntrykket jeg sto igjen med, vakke å klage på. Men ellers, DEN feiteste lead-lyden jeg har hørt hittil var en Mesa/Boogie Rectifier i et Engl-kabinett :D Det var fett det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe . endelig noen som snakker om vai .. ;)

Vai bruker Legacy , ja , men 1 den er modda .. 2 han har en modda DS-1 Foran , og i tillegg til dette har han effekter og pedaler til sikkert et par millioner forran den ampen.. Ikke rart han får den til å låte kult ..

Men jeg hadde heller ikke veldig god tid ,så jeg fikk ikke lead lyden i den til å låte noe særlig . var veldig tynn og spinkel

Til han som sa "carvin er ikkke et bra merke" . og "enig med lyden til vai" . jeg mente ikke lyden til vai , for han har verdens beste gitarlyd etter Eric Johnson .. Men ampen rett ut av butikken har jeg ikke noe godt inntrykk av ... du må ikke være så merke basert , det er bare tett ... men anyway ...

HEhe .. beste leadlyd av en recto ? rectumfire ...

de er muligens en av ampene som er på lista jeg ville nekta inn i huset mit .. ..

3 MkII+c ja ........ hehehehe .. lett å få til .. James Hetfield har 8 eller 9

Hehe. .. men John bruker jo ikke bare de på lead lyden sin da.. de er jo ikke heavy de ampene , de er bluesete .. lead lyden er vel triaxis ....

Lang post igjen gitt..

-nilsefix-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.