Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NBD


Orph

Anbefalte innlegg

3000? Hadde dette foregått på åpen gate, hadde det vært snakk om at det var helt greit å rope "RAN!" etterpå. Heldiggris.

En gang må være den første. Jeg så prisen, og tenkte umiddelbart at det ble et kjøp. Den lå ute hele tjue minutter før jeg bandt meg.

Jeg skjønner ikke helt prisen, dog. Det var voldsomt billig i forhold til sammenliknbare L-2k Trib-priser.

Den er helt på trynet satt opp, så jeg mistenker at vedkommende ikke er så rutinert med slikt, og antar at bassen ikke var "helt hans kopp med tè" på grunnlag av det. Verktøyet mitt er pakket ned pga. flytting, så jeg må nesten få gjort ferdig den prosessen før jeg får satt den opp selv, før jeg kan komme med tilbakemeldinger.

Endret av Orph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en stund siden annonsen du kjøpte den? Av en kar i Nordland?

Tror nemlig eg kjøpte en L-2000 av samme fyren, også for 3000 og også helt på tryne oppsatt. Bassen var ikke engang spillbar når eg mottok den. Litt rart egentlig.

Kjøpte den av en Bodøværing, hvis det hjelper? Den er knapt spillbar som den er, massiv klirring fra 5. båndet og oppover, og intonasjonen er ikke litt rett engang. Som sagt, så må jeg vente med å få satt den opp til jeg får tilgang til verktøy og tuner igjen. Jeg har troen på bassen, dog, halsen er fin, og preampen virker helt magisk! Har eid en L-2000 USA, og preampen virker mye bedre. Ikke minst, så er det veldig greit å slippe coilbytte-systemet (det drepte interessen min ganske greit).

Er ikke så fan av gripebrett i lønn, dog, skulle gjerne hatt det i ibenholt som jeg hadde på USA-modellen jeg eide, men det er egentlig en fillesak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada da er det nok samme fyren. Ser han stadig driver å selger unna G&L'er og Stingrayer på Finn. Halsen på min hadde bakbøy så strengene lå nede på samtlige bånd på halsen.

Du får ha lykke til med oppsettet av bassen! Ser frem til å lese mer om den :) Kan forresten meddele at min ble helt super etter et par dager med frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada da er det nok samme fyren. Ser han stadig driver å selger unna G&L'er og Stingrayer på Finn. Halsen på min hadde bakbøy så strengene lå nede på samtlige bånd på halsen.

Du får ha lykke til med oppsettet av bassen! Ser frem til å lese mer om den :) Kan forresten meddele at min ble helt super etter et par dager med frustrasjon.

Jo, takk. Er godt vant og erfaren med oppsett av bassgitarer, så det skal nok gå veldig fint :) Tviler ikke på at den blir knall med litt TLC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den av en Bodøværing, hvis det hjelper? Den er knapt spillbar som den er, massiv klirring fra 5. båndet og oppover, og intonasjonen er ikke litt rett engang. Som sagt, så må jeg vente med å få satt den opp til jeg får tilgang til verktøy og tuner igjen. Jeg har troen på bassen, dog, halsen er fin, og preampen virker helt magisk! Har eid en L-2000 USA, og preampen virker mye bedre. Ikke minst, så er det veldig greit å slippe coilbytte-systemet (det drepte interessen min ganske greit).

Er ikke så fan av gripebrett i lønn, dog, skulle gjerne hatt det i ibenholt som jeg hadde på USA-modellen jeg eide, men det er egentlig en fillesak.

Hva mener du med coilbyttesystemet? Den ekstra switchen som bytter mellom indre og ytre coil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med coilbyttesystemet? Den ekstra switchen som bytter mellom indre og ytre coil?

Dårlig ordvalg. Jeg mente bryterne som man bruker til å velge pickup. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle de. L-2k har jo ingen blendpot, men det har M-2k, og det er en STOR forbedring i mine øyne.

Endret av Orph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.