Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Clay[09.03.05]


clay

Anbefalte innlegg

øvelse gjør mester!er prikker på toppen av halsen der hvor bånda ellers skulle ha truffet.er forøvrig shortscale, altså nesten på størrelse med en gitar. noe som gjør at å spille rent er enda verre enn vanlig.

ok.. men får bassen annen sound en andre "vanlige" basser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øvelse gjør mester!er prikker på toppen av halsen der hvor bånda ellers skulle ha truffet.er forøvrig shortscale, altså nesten på størrelse med en gitar. noe som gjør at å spille rent er enda verre enn vanlig.

ok.. men får bassen annen sound en andre "vanlige" basser?

altså det lyden på fretless og båndbass er jo forskjellig , uansett type. om det var det du tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoa, flotte basser!

Lager denne Ustad gitarer på bestilling også? Har du noen kontaktinfo på ham?

gjør nok det ja. sender pm med tlf nr til de som er interessert

(får bare feilmld når jeg prøver å pme deg. prøver igjen litt senere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoa, flotte basser!

Lager denne Ustad gitarer på bestilling også? Har du noen kontaktinfo på ham?

gjør nok det ja. sender pm med tlf nr til de som er interessert

(får bare feilmld når jeg prøver å pme deg. prøver igjen litt senere)

Det ser ut til at PM virker fint, men det kommer en feilmelding (en debug-melding som sier at systemet ikke kan sende mail, så jeg tipper det har med det å gjøre at mottageren ikke for varsel via mail). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoa, flotte basser!

Lager denne Ustad gitarer på bestilling også? Har du noen kontaktinfo på ham?

gjør nok det ja. sender pm med tlf nr til de som er interessert

(får bare feilmld når jeg prøver å pme deg. prøver igjen litt senere)

Det ser ut til at PM virker fint, men det kommer en feilmelding (en debug-melding som sier at systemet ikke kan sende mail, så jeg tipper det har med det å gjøre at mottageren ikke for varsel via mail). :)

ahh takker for oppklaring. stod bare at det var feil nr 130 ellerno,så det sier ikke meg så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diggbare basser... Prisen på dem da? :mrgreen:

tjah, kjøpte warwicken ny for ca. 16lapper. 6 strengern - fikk jeg for rundt 12lapper. det var kun litt for jobben(6 måneder) og betaling for delene .

fretlessen kjøpte jeg brukt av en kamerat for rundt 8,om jeg ikke husker feil . lå vel på rundt 10-12 den og . har jo som sagt satt i ny mec mic og skifta ut elektronikken for 5 lapper.så jeg selger den for rundt 10 tenker jeg,om noen er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clay, hvis du spiller i blood red throne, kunne du forklart meg en liten ting? Du ser... Disiplin sin Deathsong og BRT sin Affiliated with the suffering, har et svært likt (bortimot identisk) riff i begynnelsen. Såvidt jeg vet, kom albumene med sangene ut samme år. Så jeg må jo lure: hvem av dere har stjålet fra hvem? Sannsynligheten for at to band fra Norge skal klare å pønske seg frem til helt like riff og klaske dem på album som kommer ut akkurat samtidig, uten at de har hatt kontakt med hverandre, er jo litt liten?

Ikke at jeg tar noe parti her altså, må bare finne utav det. Fett riff også forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clay, hvis du spiller i blood red throne, kunne du forklart meg en liten ting? Du ser... Disiplin sin Deathsong og BRT sin Affiliated with the suffering, har et svært likt (bortimot identisk) riff i begynnelsen. Såvidt jeg vet, kom albumene med sangene ut samme år. Så jeg må jo lure: hvem av dere har stjålet fra hvem? Sannsynligheten for at to band fra Norge skal klare å pønske seg frem til helt like riff og klaske dem på album som kommer ut akkurat samtidig, uten at de har hatt kontakt med hverandre, er jo litt liten?  

Ikke at jeg tar noe parti her altså, må bare finne utav det. Fett riff også forresten ;)

hakke peiling. aldri hørt disiplin ,og hører heller ikke på black . ingen av de andre gutta i brt har noen kontakt med disiplin gutta,såvidt jeg vet . håkon og jonas er bekjente av meg, men det er nok liten utveksling av riff du . er nok bare tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.