Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Marshall Haze 15


Pottifar

Anbefalte innlegg

Har hatt en slik. Veldig kul og sint liten amp med gode variasjonsmuligheter. Jeg hadde også rettkabinettet under (altså 2 kabs), og det låt fett. Angrer litt på at jeg ikke testet den litt bedre med litt dyrere rør enn originalt, men slik ble det nå en gang. Jeg er egentlig litt forbauset over at den ikke har blitt mer populær og anerkjent. Jeg synes denne låter bedre enn f.eks. JCM 2000 serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig overrasket over hvor enormt bra lyd denne ampen lager. For meg fungerer denne som både øvingsamp hjemme på og klarer å dra på nok som reserveamp på øving. Har svært høye forhåpningen til denne i studio. Den innebygde chorusen låter svært bra i mine ører. Jeg er ikek spesielt glad i digital delay, så der sverger jeg nok fortsatt til EHX sin Memory Boy når jeg trenger delay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Audun sin gamle på en konsert jeg hadde med et sangkor, låt temmelig bra det faktisk :)

Brukte bare reverben av de innebygde effektene da, men for å være en såpass billig liten amp låter det slettes ikke verst, sammenlignet med Tiny Terroren jeg brukte før, så er vel Hazen ofte et bedre valg :)

Edit: brukte den med ei 1x12-kasse med godt innspilt V30, skal ikke se bort ifra at det kanskje hjalp ekstra. Synes den låt endel bedre med det enn det medfølgende kabinettet.

Endret av KristianF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.